metrol exodus
یحیی رحیمی

نسخه استیم بازی Metro Exodus هفته آینده عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 18 بهمن 1398 بدون دیدگاه
581 بازدید

بازی Metro Exodus چندین ماه پیش عرضه شد اما نسخه PC این بازی در انحصار فروشگاه Epic Games Store بود و قرار بود که بعد از مدتی این بازی روی استیم نیز عرضه شود. اگر به دنبال این شوتر اول شخص Deep Silver روی فروشگاه استیم بوده اید، دیگر صبر لازم نیست و می توانید روز 15 فوریه میلادی آن را دریافت کنید.

این نسخه از بازی داستان 2 سال پس از حوادث نسخه Metro: Last Light را روایت می‌کند و این بار در سال 2036 میلادی قرار داریم. جهان 23 سال پیش توسط یک جنگ هسته‌ای نابودشده است و همان‌طور که گفتیم بازیکن در نقش Artyom بیست‌وسه‌ساله خواهد بود که به همراه گروهش به دنبال فرار از شهر مسکو هستند.

Deep Silver زمان رسمی عرضه بازی Metro Exodus را روی استیم مشخص کرده است. می توانید روز 8 و نیم جمعه 15 فوریه 2020 به وقت ایران این بازی از استیم خریداری کنید. در ابتدای انتشار این بازی خبری از نسخه Steam نبود و تنها گفته شد که قراردادی بین دو کمپانی Epic و Deep Silver امضا شده است. به هر حال این قرارداد دارای بند زمانی بود و خوشبختانه روز 15 فوریه یا 26 بهمن عرضه خواهد شد.

Metro Exodus همان ماه اول عرضه خود توانست فروش 2.5 برابر بهتر نسبت به Metro: Last Light داشته باشد. اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده اید، باید بگوییم که پلتفرم های زیادی برای امتحان کردن دارید و حتی اگر از کاربران Xbox Game Pass باشید، بدون پرداخت هزینه اضافی، بازی در اختیار شما خواهد بود. تجربه ترس و گیم پلی جذاب آن قطعا برای هر فردی لذت بخش خواهد بود. اگر به دنبال خرید بازی روی استیم هستید، روز 15 فوریه را فراموش نکنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.