metro exodus
یحیی رحیمی

آپدیت تازه بازی Metro Exodus قفل Denuvo را از نسخه PC حذف می کند

یحیی رحیمی 9 خرداد 1399 بدون دیدگاه
573 بازدید

به تازگی یک آپدیت فنی برای بازی Metro Exodus منتشر شده است که هر دو کاربران PC و کنسول را مورد هدف قرار می دهد. البته بزرگ ترین تغییر در اختیار کاربران PC است و بالاخره قفل آزاردهنده Denuvo از این بازی حذف شده است و حالا می توانید با سرعت بالاتری بازی را تجربه کنید. اگر به دلیل این ویژگی بازی را خریداری نکرده اید، حالا زمان خوبی است که بالاخره وارد آن شوید.

دیگر ویژگی های این به روزرسانی نیز حل مشکلات کرش کردن های پی در پی است. حالا قابلیت بکاپ فایل های ذخیره در اکانت Epic Games Store نیز اضافه شده است. مدتی پیش با انتشار بسته الحاقی Sam’s Story، شاهد پیش آمدن مشکلاتی برای فایل های ذخیره بازی بودیم و خوشبختانه این پچ نرم افزاری، مشکل را به طور کامل حل کرده است.

همچنین باگ های داخل بازی که در مراحل مختلف به چشم می آمد هم برطرف شده اند. برای نمونه می توان به گم شدن قایقی که از پناه گاه انسانی دریافت می شد اشاره کرد. با انتشار آپدیت تازه کارت گرافیک Nvidia، مشکل چرخش دوربین برای تعدادی از کاربران پیش آمده بود. خوشبختانه این مشکل نیز از چشم توسعه دهندگان دور نیفتاده است و برطرف شده است. جدا از آن باگ های ریز دیگری نیز حل شده اند.

این نسخه از بازی داستان 2 سال پس از حوادث نسخه Metro: Last Light را روایت می‌کند و این بار در سال 2036 میلادی قرار داریم. جهان 23 سال پیش توسط یک جنگ هسته‌ای نابودشده است و همان‌طور که گفتیم بازیکن در نقش Artyom بیست‌وسه‌ساله خواهد بود که به همراه گروهش به دنبال فرار از شهر مسکو هستند. اولین مکانی که به آن پا خواهید گذاشت رودخانه ولگاست و با پیش روی شاهد موجودات و هیولاهای عجیبی خواهید بود که واقعاً ترس را معنی دوباره می‌بخشند

می توانید همین الان آپدیت جدید بازی را دریافت کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.