ps vs xbox
یحیی رحیمی

شایعه: کیت توسعه دهندگان PS5 عملکرد بهتری از Xbox Series X داشته است

یحیی رحیمی 14 بهمن 1398 بدون دیدگاه
837 بازدید

در حالی که نسل بعدی کنسول های بازی امسال عرضه خواهند شد، گمانه زنی و شایعات بیشتر و بیشتر می شوند. همه می دانیم که با یک سخت افزار قدرتمند روبه رو هستیم و هر دو این کنسول ها نیز عملکرد فوق العاده ای دارند اما سوال اصلی این است که کدام یک از آن‌ها قوی تر از دیگری است؟ PS5 یا Xbox Series X؟

مدتی پیش یک سری شایعات مبتنی بر عملکرد بهتر Xbox Series X نسبت به PS5 منتشر شد و حالا گزارش دیگری برعکس این موضوع را مطرح می کند. یک سری افراد حرفه ای مشغول در صنعت بازی های ویدیویی اخیرا گزارش داده اند که آخرین به روزرسانی از کیت توسعه دهندگان PS5 عملکرد بهتری نسبت به Xbox Series X داشته است. هر چند که ممکن است این موضوع در بیلدهای دیگر تغییر پیدا کنید زیرا که هنوز تا عرضه نسخه نهایی بازی زمان زیادی باقی مانده است.

در آخر گفته شده است که تفاوت میان قدرت دو کنسول جزئی خواهد بود و کسی به آن دفت نخواهد کرد. آنچه برای پیشرفت هر دو کنسول مهم خواهد بود، تعداد بازی های اختصاصی و کیفیت آن‌ها خواهد بود:

در نسل پیش رو این تفاوت های بصری نخواهند بود که شما را مجاب به خرید یکی از آن‌ها خواهند کرد. این بازی ها خواهند بود. البته که ممکن است یکی از آن‌ها از دیگری سریع تر باشد و مثلا یکی از آن‌ها صفحات را در ثانیه بارگذاری کند و دیگری در 7 ثانیه یا اینکه یکی صدای بهتری نسبت به دیگری داشته باشد. آنچه در آخر مهم خواهد بود، کیفیت استودیوهای توسعه بازی و زمان و بودجه ای خواهد بود که به بازی های جدید اهدا خواهد شد.

از آنجایی که گزارش منتشر شده چندان قابل استناد نیست، آن را تنها یک شایعه در نظر بگیرید و منتظر معرفی کامل کنسول های Xbox Series X و PS5 بمانید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.