Uncharted
یحیی رحیمی

صدا پیشه اصلی Uncharted: از نحوه پایان یافتن این بازی رضایت دارم

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
693 بازدید

سری بازی Uncharted به یک استاندارد در تمام صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده است و جالب است ک منتقدان نظر دیگری دارند و باور دارند که دیگر زمان این نوع بازی های داستانی به سر آمده است و نمی توان این طور کسب درآمد کرد. به هر حال تمرکز این سری روی تجربه سینمایی بوده و الهامات زیادی از هالیوود گرفته است و قرار است که یک فیلم سینمایی نیز از همین سری ساخته شود.

بازی با چهار نسخه به کار خود پایان داد و استدیو NaughtyDog دیگر در مورد آینده این سری صحبتی نکرد و به نظر دیگر خبری از نسخه بعدی نخواهد بود. طرفداران البته با این تصمیم مشکل دارند و دوست دارند که دوباره شاهد ماجراجویی های جدید باشند؛ اما صدا پیشه اصلی بازی به نام Nolan North نظر دیگری دارد و از پایان بازی راضی است.

او اخیرا مصاحبه ای با نشریه OnlySP داشته است و در مورد موضوعات زیادی صحبت کرده است و گفته است که از حضور در سری Uncharted حس غرور می کند و زمانی که اولین نسخه بازی برای PlayStation 3 منتشر شد، باور نمی کرده است که چنین موفقیتی را شاهد باشد. او همچنین باور دارد که پایان بازی رضایت بخش بوده است و البته او بر علیه ساخت Uncharted 4 نیست اما با پایان یافتن بازی در نسخه چهارم و Lost Lagacy مشکلی ندارد. او در این مورد گفت:

Nolan Northتا زمانی که به نسخه چهارم از بازی رسیدیم، نمی دانستم که این سری پایان می یابد و می گفتم خب ادامه اش چی ؟ اما نباید به یک باره هم به دهان کوسه پرید. پایان تلخ و شیرینی را برای این فرانچایز شاهد بودیم اما به آنچه انجام دادیم افتخار می کنم و اگر این شیوه ای است که سونی و NaughtyDog تصمیم به اتمام آن گرفته اند، من مشکلی با آن ندارم.

مشخص نیست که این فرانچایز به کدام سمت خواهد رفت و هر دو استدیو بازی و خود سونی البته در مورد آینده Uncharted سکوت کرده اند. بعضی می گویند که استدیو تازه تاسیس سونی در سن دیگو به دنبال ساخت ادامه بازی است و خدا می داند که چه در پیش ماست. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.