PS5-Logo
یحیی رحیمی

پشتیبانی دسته بازی PlayStation 5 از کنسول PS4

یحیی رحیمی 29 دی 1398 بدون دیدگاه
702 بازدید

اطلاعات جامعی در مورد کنسول PlayStation 5 وجود ندارد و سونی بیشتر در مورد دسته بازی آن اطلاعاتی را منتشر کرده است. این دسته بازی جدید DualShock 5 نام دارد و از فناوری های جدیدی مانند بازخورد حسی و دکمه های قابل تغییر بهره می برد. اگر اطلاعاتی که اخیرا توسط سونی منتشر شده است درست باشد، به نظر دسته بازی این کنسول از PS4 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

وب سایت PlayStation فرانسه اخیرا یک سری اطلاعات سر بسته را منتشر کرده است و نسخه های مختلف PS4 را با یکدیگر مقایسه کرده است و در این میان نام DualShock 5 نیز دیده می شود. از این مقایسه می توان استناد کرد که دسته بازی جدید به کنسول PS4 نیز می خورد و کاربران این کنسول نیز می توانند از آن استفاده کنند.

این صفحه که برای چند ساعتی روی وب سایت پلی استیشن بود حالا پاک شده است اما یک تصویر از آن تهیه شده است و می توانید در زیر آن را مشاهده کنید. حذف این پست می تواند هم به دلیل جلوگیری از افشای اطلاعات بوده باشد و هم اینکه ممکن است خطایی در این مورد انجام گرفته باشد که البته مورد اول احتمال بیشتری دارد.

اخیرا یک سری اطلاعات دیگر نیز در مورد دسته کنترل PlayStation 5 منتشر شده بود. پتنت جدید ثبت شده توسط سونی حاکی از آن بود که این دسته کنترل دارای دکمه های پشتی خواهد بود و در ادامه آن نیز یک تصویر از این دسته بازی توسط یکی از کارکنان یک استودیوی نامشخص منتشر شده بود که احتمالا مشاهده کرده باشید.

در این میان سونی از شرکت در E3 2020 نیز ممانعت کرده است و به نظر می خواهد کنسول خود را در زمان و مکان دیگری معرفی کند. شایعات از ماه فوریه خبر می دهند و باید دید که این مساله تا چه حد درست خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.