Dying Light
یحیی رحیمی

طراح اصلی Dying Light: هنوز DLC هایی برای نسخه اول در برنامه قرار دارند

یحیی رحیمی 2 مرداد 1398 2 دیدگاه
629 بازدید

Techland در حال حاضر به صورت گسترده ای در حال تلاش روی بخش بازاریابی بازی جدیدشان به نام Dying Light 2 است. موفقیت نسخه اول باعث شد که دیدگاه همه نسبت به این استودیو عوض شود و به نوعی همه منتظر نسخه دوم بازی هستند. به نظر می رسد که این پایان کار نسخه اول نیست و استودیو هنوز یک سری DLC های منتشر نشده برای Dying Light در برنامه خود دارد.

طراح اصلی بازی به نام Tymon Smektala اخیرا در گفتگویی در مورد موفقیت نسخه اول و همچنین برنامه ریزی ها برای نسخه دوم صحبت کرده است. او گفته است که برای راضی نگه داشتن بازیکنان، یک سری DLC های جدید را برای نسخه اول برنامه ریزی کرده اند و ممکن است به زودی شاهد عرضه آن‌ها باشیم. او در این مورد گفت:

تبلیغات ما بیشتر حالت شخص به شخص است. ما یک جامعه بازیکنان فوق العاده داریم که تلاش می کنند بگویند که ما بازی را دوست داریم و اینکه همه مردم دنیا نیز باید این بازی را دوست داشته باشند. مطمئنم نیست که امسال چطور برنامه ریز شده است. ما پارسال 10 DLC را در 12 ماه برای بازی منتشر کردیم و به نوعی یک سیستم 10 در 12 داشتیم. در مورد امسال مطمئن نیستم به دلیل اینکه روی Dying Light 2 تمرکز کرده ایم.

ما قبل از E3 یک جلسه داشتیم و آنجا تصمیم گرفتیم که یک سری بخش های جدید به نسخه اول اضافه کنیم. تیم کوچکی در استودیو روی این کار می کند.

این واقعا خوب است که می شنویم یک توسعه دهنده این چنین نسبت به بازیکنانش مسئول است و می خواهد بازیکنان تا سالهای متوالی محتوا دریافت کنند. بعضی کمپانی ها بعد از نشر بازی محتوای چندانی برای بازی منتشر نمی کنند و تنها به همان بازی اصلی بسنده می کنند.  Dying Light 2 قرار است که بهار 2020 برای پلتفرم های نسخه اول عرضه شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    آرش

    مهمان

    نقل و قول از نویسنده ی این مطلب: “این واقعا خوب است که می شنویم یک توسعه دهنده این چنین نسبت به بازیکنانش مسئول است و می خواهد تا آخرین ریال پولشان محتوا دریافت کنند.”
    –چی میگی عزیز من اینها برای هر دونه دی ال سی جدیدشون حداقل بین 5 تا 30 دلار ملت رو پیاده میکنن مگه دل ال سی ها رایگانن که اینو میگین؟؟؟ بازیش خیلی خوبه اما این دی ال سی ها همه خریدنی هستن و یا همراه دیسک جدید بازی ارائه میشن که خب یعنی دوباره باید بازی رو خرید!! – من خودم سونی4 دارم با اینکه کاملترین نسخه ی این بازی رو خریدم اما چندین دی ال سی اون داخل بازی نیست و برای فروش به در بخش استور به نمایش در میان، فقط میشه از حیث دی ال سی رایگان بازی ویتچر3 رو تحسین کرد که پول پرستی سایر کمپانی ها رو نداشت و ده ها دی ال سی رایگان ارائه کرد.

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به آرش

      نویسنده

      ممنون از نظرتون دوست عزیز. اشتباهی پیش اومده بود و رفع شد.