bluepoint-games
یحیی رحیمی

بازی جدید Bluepoint Games مرزهای کیفیت بصری نسل بعدی کنسول‌ها را تعیین خواهد کرد

یحیی رحیمی 7 بهمن 1398 بدون دیدگاه
588 بازدید

یکی از بزرگ ترین سوالاتی که اخیرا در صنعت بازی های ویدیویی پرسیده می شود این است که استودیو Bluepoint Games دقیقا روی چه بازی کار می کند؟ بسیاری باور دارند که بازی جدید آن‌ها برای PS5 یک بازسازی کامل از فرانچایز Demon’s Souls است و البته این گمانه زنی فعلا از طریق کانال های رسمی تایید نشده است هر چند که توییت های استودیو تا به حال همه را گیج کرده است.

هر چه به زمان عرضه کنسول های نسل بعدی نزدیک تر می شویم، عزم استودیوهای مختلف برای معرفی بازی های جدیدشان بیشتر می شود. به نظر Bluepoint Games نیز به دنبال معرفی بزرگی برای بازی خود است و می خواهند خاطره ای فوق العاده برای طرفداران خود بسازند. به همین منظور سایت رسمی استودیو آپدیت شده است و تکه ای دیگر از قول و قرار توسعه دهندگان برای ارایه یک عنوان فوق العاده مطرح شده است.

استودیو در پست جدید خود اطلاعاتی در مورد تیم توسعه بازی منتشر کرده است. به نظر 90 نفر روی ساخت این بازی جدید کار می کنند و این در تاریخ استودیو نیز بی سابقه است. به قول خود استودیو قرار است که مرزهای کیفیت بصری کنسول PS5 جابه جا شود و به نوعی این Bluepoint Games باشد که کیفیت را تعریف کند. قبلا نیز چنین صحبت هایی در مورد پروژه جدید مطرح شده بود و باید دید که این وعده تا چه حد به ثمر خواهد نشست.

احتمالا بازی جدید استودیو به همراه PS5 عرضه شود. شایعاتی در مورد معرفی کنسول جدید سونی در ماه فوریه شنیده می شود و اگر همه چیز درست پیش رود، احتمالا خبرهای جدیدی از این استودیو و بازی تحت توسعه آن‌ها نیز دریافت خواهیم کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.