playstation
یحیی رحیمی

بسته شدن فروشگاه پلی استیشن در کشور چین به دلایل امنیتی

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
421 بازدید

فروشگاه پلی استیشن به دلایل امنیتی در کشور چین بسته شده است. این فروشگاه فعلا در این کشور آفلاین شده است و هیچ صحبتی نیز در زمینه بازگشت دوباره آن نیست. هر چند که این مسدود شدن تنها به مدت محدودی خواهد بود اما بازهم تاثیر خود را روی افکار عامه و تجارت سونی خواهد گذاشت.

بر اساس گفته حساب Weibo بخش چینی پلی استیشن، این فروشگاه به دلیل ارتقای امنیتی فعلا در دسترس نیست و سرورها از دسترس خارج شده اند. دانیل احمد که یکی از خبرنگاران مطرح بازی های ویدیویی است در توییتر خود این مساله را شرح داده است:

فروشگاه پلی استیشن (PSN) فعلا از ساعت 7 صبح روز 10 مه میلادی در سراسر کشور چین از کار افتاده است. فعلا هیچ صحبتی در مورد زمان و تاریخ بازگشت سرویس ها بیان نشده است. دلیل اصلی بسته شدن فروشگاه نیز ارتقای امنیتی است اما مشخص نیست که این حرف ها دقیقا چه معنی دارند.
تنها دلیل من برای صحبت در این مورد آن است که یکی از طرفداران Xbox درشبکه Weibo ادعا کرده است که گزارش هایی را به مقامات در مورد وجود در پشتی ( بک در) که اجازه اتصال به دیگر کشورها را می دهد ارسال کرده اند. این فروشگاه نیز دقیقا بعد از ارسال گزارش از کار افتاده است.

دانیل احمد در ادامه گفته است بازی های تایید شده روی این فروشگاه در دسترس هستند و دولت چین نیز به شدت در حال بررسی بازی هایی است که احتمالا قوانین این کشور را نقض کرده باشند. فعلا سرویس های آنلاین PSN تحت بازرسی هستند و در صورت وجود هر گونه در پشتی که اجازه اتصال اینترنت به دیگر کشورها را صادر می کند، سونی مجبور به اعمال تغییراتی خواهد شد. در حال حاضر هیچ مدرک رسمی وجود ندارد. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.