the-last-of-us-part-2
یحیی رحیمی

آگهی کاری جدید The Last of Us 2 نشان از عرضه بازی برای PC دارد

یحیی رحیمی 1 بهمن 1398 بدون دیدگاه
1,076 بازدید

بازی The Last of Us 2 یکی از عناوین اختصاصی سونی است و قرار است چندین ماه دیگر روی کنسول PS4 عرضه شود. اخیرا شایعاتی در مورد عرضه بازی های اختصاصی سونی برای PC شنیده می شود و استودیو NaughtyDog نیز در ادامه این شایعات یک آگهی استخدامی را برای یک برنامه نویس گرافیکی منتشر کرده است و به نظر می رسد که سونی به دنبال فردی برای بهینه سازی بازی برای کارت گرافیک های PC است.

بخش نیازها و توانایی های این آگهی کاری جزئیات جالبی را در مورد The Last of Us 2 به اشتراک می گذارد. با توجه به این بخش باید گفت که برنامه نویس جدید وارد تیم رندر بازی خواهد شد و باید آشنایی کاملی با معماری کارت گرافیک های فعلی داشته باشد. این کارت گرافیک ها شامل Nvidia نیز می شوند. همچنین تجربه کافی برای کار با DirectX12 و Vulkan نیز نیاز است. در ادامه گفته شده است که فردی با تجربه کاری چندین ساله نیاز است و فرد ساده ای برای این کار استخدام نمی شود.

عجیب است که استودیو به دنبال افرادی است که کار با کارت گرافیک ها و Api های مخصوص PC را بلدند و این نوع فناوری ها را نمی توان در PlayStation یافت. جالب است که در ادامه از تجربه برنامه نویسی با PC به عنوان یکی از شرایط کاری نام برده شده است و کمی هضم ماجرا را سختت تر می کند. به هر حال بعید است که سونی یکی از بزرگ ترین اختصاصی های خود را برای PC منتشر کند و هیچ گاه چنین استراتژی نداشته است.

چند روز پیش گفته شد که ممکن است بازی Horizon: Zero Dawn نیز برای PC عرضه شود و یک سری افراد که اسمشان فاش نشده است آن را تایید کرده بودند. به هر حال این بازی سه سال است که روی PS4 عرضه شده است و احتمال چنین چیزی وجود دارد. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.