یحیی رحیمی

چارت فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Dragon Ball Z: Kakarot

یحیی رحیمی 1 بهمن 1398 بدون دیدگاه
2,221 بازدید

به تازگی آمار فروش بازی های ویدیویی در هفته گذشته منتهی به 18 ژانویه در کشور انگلستان منتشر شده است. با نگاه به جدول، اسم بازی Dragon Ball Z: Kakarot در صدر دیده می شود و جالب است که این بازی روز 17 ژانویه توسط Bandai Namco عرضه شد و تنها با یک روز حضور در چارت، توانسته آمار فروش دیگر بازی های ویدیویی را دچار تغییر کند. FIFA 20 که صدرنشین هفته گذشته بود، این هفته در جایگاه سوم قرار گرفته است.

این آمار و ارقام نشان از محبوبیت زیاد فرانچایز Dragon Ball Z دارد و حتی بازی Dragon Ball FighterZ نیز در هفته اول انتشار خود جایگاه اول را کسب کرده بود. بازی Dragon Ball Z: Kakarot درواقع یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان باز است و ادامه ماجراجویی‌ها گوکو را دنبال می‌کند. بازی شمارا در مقابل شخصیت‌های بزرگی قرار می‌دهد و باید تاآخرین‌نفس در مقابل دشمنان جنگید. نبردهای این بازی هیجان عجیبی را به شما تزریق خواهند کرد و البته مکانیسم نقش‌آفرینی بازی نیز چالش جالبی برای بازیکنان ایجاد کرده است.

در جایگاه دوم جدول می توان بازی Call of Duty: Modern Warfare را مشاهده کرد که از روز اول انتشارش تا به حال میان 10 بازی برتر هفته قرار داشته است. محبوبیت بازی Grand Theft Auto 5 سرجای خودش است و جایگاه چهارم آن بعد از گذشت سالها از عرضه بازی نشان از موفقیت بزرگی برای Rockstar است.

جالب است که بازی WarioWare Gold توانسته مقام 6 جدول را به دست آورد. این بازی در سال 2018 برای کنسول Nintendo 3DS منتشر شده بود. بقیه جدول این هفته نیز پر از بازی های مربوط به کنسول Nintendo Switch است و فعلا این این کنسول است که سلطه خود را بر بازار اعمال کرده است و به نظر کسی به پای آن نمی رسد. می توانید در زیر نگاهی به 10 بازی پرفروش هفته گذشته بریتانیا بیندازید.

  1. Dragon Ball Z: Kakarot
  2. Call of Duty: Modern Warfare
  3. FIFA 20
  4. Grand Theft Auto 5
  5. Star Wars Jedi: Fallen Order
  6. WarioWare Gold
  7. Luigi’s Mansion 3
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Yo-kai Watch
  10. Super Smash Bros. Ultimate
  11. Tokyo Mirage Sessions #FE Encore
  12. Yo-kai Watch 2: Bony Spirits
  13. Yo-kai Watch 2: Fleshy Souls
  14. Just Dance 2020
  15. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  16. Dr. Kawashima’s Brain Training for Nintendo Switch
  17. Pokemon Sword
  18. Mario and Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020
  19. Borderlands 3
  20. The Witcher 3: Wild Hunt Game of the Year Edition

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.