gta v
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های دهه گذشته بریتانیا: Grand Theft Auto 5 بهترین

یحیی رحیمی 17 دی 1398 بدون دیدگاه
2,868 بازدید

شروع سال 2020 میلادی به معنی پایان یافتن یک دهه دیگر در تاریخ میلادی بود. دهه ای که شاهد شکوفایی صنعت بازی های ویدیویی و سخت افزار بودیم و هر سال به کیفیت بازی ها افزوده شد. شاید برایتان سوال باشد که چه بازی از همه در این دهه پرفروش تر بوده است و باید گفت که این عنوان Grand Theft Auto 5 است که صدر جدول پرفروش ترین بازی های دهه گذشته در انگلستان را به دست گرفته است.

بازی Grand Theft Auto 5 اولین بار در سال 2013 منتشر شد و توانست آرام به یکی از بهترین بازی های دهه گذشته میلادی تبدیل شود. هر چند که صدرنشینی این بازی اتفاق عجیبی نیست زیرا که تا به حال 115 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است و لقب پرفروش ترین محصول سرگرمی تاریخ را نیز به دوش می کشد.

آمار پرفروش ترین بازی های دهه گذشته توسط BBC منتشر شده است و در ادامه می توان عنوان Call of Duty: Black Ops را مشاهده کرد. این بازی هنوز هم یکی از محبوب ترین ها حساب می شود و مودهای به کار گرفته در بخش آنلاین آن انقلابی بود. جایگاه سوم جدول به Minecraft تعلق گرفته است و این بازی در طول سالهای گذشته توانسته فروش خود را حفظ کند.

Call of Duty: Modern Warfare 3 نیز در مقام چهارم جدول قرار دارد و در کل سه بازی از سری ندای وظیفه در چارت قرار دارند که این موفقیتی برای Activision حساب می شود. بقیه جدول نیز پر از سری بازی های FIFA است و از FIFA 11 گرفته تا FIFA 15 در این جدول یافت می شود. موفقیت سری Grand Theft Auto و Call of Duty اتفاق عجیبی نیست و همه از محبوبیت این دو بازی خبر دارند. نظر شما چیست؟

  1. Grand Theft Auto 5
  2. Call of Duty: Black Ops
  3. Minecraft
  4. Call of Duty: Modern Warfare 3
  5. FIFA 14
  6. FIFA 13
  7. FIFA 15
  8. Call of Duty: Black Ops 2
  9. FIFA 11
  10. FIFA 12

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.