uncharted-the-nathan-drake-collection
یحیی رحیمی

بازی‌های رایگان دهه جدید PS Plus: با Uncharted: The Nathan Drake Collection همراه شوید

یحیی رحیمی 12 دی 1398 2 دیدگاه
743 بازدید

ماه جدید میلادی شروع شده است و سونی نیز به این منظور بازی های رایگان ماه سرویس PS Plus را روی وب سایت خود معرفی کرده است. این اولین ماه از دهه جدید میلادی است و قطعا همه انتظار دارند که بازی های این ماه فوق العاده باشند. خوشبختانه با وجود بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection و همچنین Goat Simulator از استودیو Coffee Stain ماه بسیار خوبی را پیش روی خود داریم.

اضافه شدن بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection به لیست عنوان های رایگان PS Plus اتفاق خوبی است و می توان سه نسخه ریمستر شده از بهترین اختصاصی سونی را تجربه کرد. این نسخه شامل بازی های Uncharted: Drake’s Fortune، Uncharted 2: Among Thieves و Uncharted 3: Drake’s Deception می شود و اگر تا به حال آن‌ها را بازی نکرده اید، حالا بهترین فرصت است که بالاخره یکی از شاهکارهای سونی را تجربه کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

بسیاری از بازیکنان تنها فرصت تجربه Uncharted 4: A Thief’s End را روی PS4 داشته اند و تجربه دوباره این سه گانه جذاب برای همه فوق العاده خواهد بود. جدا از آن فیلم آنچارتد نیز که در دست ساخت بود، برای بار ششم متوقف شده است و کارگردان آن از پروژه ساخت فیلم کناره گیری کرده است.

دیگر بازی رایگان ماه PS Plus نیز Goat Simulator است. این بازی در سال 2014 عرضه شد و از آن زمان تا به حال ویدیوها و تصاویر بامزه ای از آن منتشر شده است. حالا می توانید در قالب زندگی یک بز قرار بگیرید و یک تجربه تکرارنشدنی و فوق العاده داشته باشید. Goat Simulator دارای سیر داستانی نیست و تنها کار شما در بازی این است که در محیط بچرخید و کارهای بامزه انجام دهید. این ماه بازی های بسیار خوبی در انتظار کاربران این سرویس آنلاین است و به هیچ وجه تجربه این دو را از دست ندهید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه