halo infinite
یحیی رحیمی

شخصی سازی بازی Halo Infinite در سطح عنوان Halo: Reach خواهد بود

یحیی رحیمی 30 آذر 1398 بدون دیدگاه
504 بازدید

مایکروسافت امید زیادی به بازی Halo Infinite دارد. این بازی قرار است اولین عنوان اختصاصی کنسول Xbox Series X باشد و دقیقا کاری را کند که Halo: Combat Evolved برای اولین کنسول Xbox کرد. این بازی همچنین سرونوشت فرانچایز Halo را نیز رقم زد.

به هر حال بازی Halo Infinite با موتور گرافیکی کاملا جدیدی پا به بازار خواهد گذاشت و همچنین پیشرفت های فوق العاده زیادی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است. تنها تیزر پخش شده در E3 کافی بود تا قدرت بصری موتور جدید را درک کنیم. فعلا چیزی از داستان و محتوای این بازی مشخص نیست اما هر از گاهی توسعه دهندگان اشاره ای به بازی می کنند و این دفعه نیز جزئیاتی از بخش شخصی سازی بازی مشخص شده است و به نظر با درجه شخصی سازی بالایی رو به رو هستیم.

در پست جدیدی که استودیو 343 Industries در مورد فرایند توسعه Halo Infinite قرار داده است، اطلاعات زیادی در مورد بازی مشخص شده است اما مهم ترین بخش این پست قطعا شخصی سازی است. توسعه دهندگان در مورد این قابلیت گفته اند که شخصی سازی بازی در قد و قواره بازی Halo: Reach است. در ادامه گفته شده است که طرفداران این بازی قطعا از سطح شخصی سازی به کار گرفته در بازی Halo Infinite لذت خواهند برد.

اگر از طرفداران سری بازی Halo باشید می دانید که نسخه Reach از لحاظ شخصی سازی فوق العاده بود و گزینه های بسیار متنوعی را در اختیار کاربران قرار می داد. این بازی هم اکنون در اختیار PC نیز قرار گرفته است و می توانید با گرافیک بهبود یافته آن را دریافت کنید و از شخصی سازی فوق العاده اش لذت ببرید.

در مورد Halo Infinite باید گفت که این بازی همراه Xbox Series X و در تعطیلات آخر سال 2020 عرضه خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.