یحیی رحیمی

Microsoft Flight Simulator بنچ مارک صنعت بازی: آیا سیستم تو قادر به اجرای آن هست؟

یحیی رحیمی 3 شهریور 1399 1 دیدگاه
1,111 بازدید

مهم نیست چه اندازه خرج یک سیستم گیمینگ حرفه ای کرده باشید، بازی Microsoft Flight Simulator قطعا سیستم شما را به چالش می کشد. باید بروید و به این فکر کنید آیا سیستم من واقعا توانایی پردازش این بازی را دارد یا خیر؟ تعدادی از وب سایت ها به بنچ مارک بازی با سخت افزارهای مختلف پرداخته اند و به نظر می رسد که همه افراد نمی توانند این بازی را تجربه کنند.

جان پاپادوپولوس از وب سایت DSOGaming در مورد سخت افزار لازم برای اجرای بازی Microsoft Flight Simulator گفته است که این بازی 60 فریم ثابت را به او نداده است و این در حالی است که او از سخت افزار جدیدی استفاده می کند. او از پردازنده Intel Core i9-9900K به همراه 16 گیگابایت رم DDR4 و کارت گرافیک Nvidia RTX 2080Ti استفاده می کند و البته حافظه SSD سامسونگ مدل 970 Pro هم روی سیستم او نصب است.

پاپادوپولوس گفته است که هیچ پردازنده ای قابلیت ارایه فریم ریت بالاتر از 60 را ندارد و در واقع کارت گرافیک تاثیری روی این موضوع ندارد، قدرت پردازشی زیادی از سوی CPU موردنیاز است و باید منتظر نسل بعدی پردازنده ها باشیم تا بالاخره کیفیت بالای بازی را ببینیم. سالهای پیش این Crysis بود که بنچ مارک سیستم های رایانه ای حساب می شد اما  Microsoft Flight Simulator جایگاه این بازی را پر کرده است.

جان در ادامه گفته است: دریافت 50 فریم از بازی با رزولوشن 1440p کاملا منطقی است و در بعضی نقاط شهری، این رقم تا 30 فریم هم کاهش پیدا می کند. اورکلاک کردن پردازنده به فرکانس 5 گیگاهرتز توانسته فریم ریت بازی را بالا ببرد اما این کار به همه پیشنهاد نمی شود. در حالی که بازی Microsoft Flight Simulator یک عنوان جدید است و چندان سطح گرافیکی خاصی ندارد اما بسیاری از سیستم های 3 هزار دلاری را از کار انداخته است. سیب زمینی صفتی است که برای توصیف این سیستم ها توسط جان استفاده شده است.

آیا شما قادر به اجرای این بازی بوده اید؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    arshammaster

    مهمان

    داداش این لعنتی علاوه بر سیستمم اینترنت و اعصاب و همینطور برنامه winrar رو هم به چالش کشید با یان نت دو روز 22 ساعت نامحدود زدم دانلود شد حالا هم به برکت خدا 16 فایل خراب شدند بزار دانلود کنم حالا بینم اگر انشالله استراج شد نصب میشه یا نه اگر نصب شد باید با چند تا ارور و کرش ازم پذیرایی بشه

    پاسخ دهید