ghost-of-tsushima
یحیی رحیمی

شایعه: بازی های اختصاصی هنگام عرضه کنسول PS5 روی PS4 اجرا نخواهند شد

یحیی رحیمی 17 آذر 1398 بدون دیدگاه
605 بازدید

یک سال تا شروع نسل بعدی کنسول های بازی فاصله داریم و همه چیز به سرعت پیش می رود. تا به حال سونی مشخص کرده است که کنسول جدیدش سخت افزار قدرتمندی دارد و یک سری قابلیت های نرم افزاری جذاب مانند اجرای بازی های فراپلتفرم و کنسول های قبلی را دارد. سوال اصلی اما بازی های اختصاصی کنسول است. همه می دانیم که هنوز یک سری بازی های اختصاصی PS4 عرضه نشده اند و بسیار نزدیک به تاریخ عرضه PS5 منتشر خواهند شد.

مایکروسافت کمی راه خود را مشخص کرده است. ردموندی ها قول داده اند که کنسول Xbox Scarlett را همراه بازی Halo Infinite عرضه کند. این بازی قرار است برای Xbox One نیز عرضه شود و همچنین کاربران PC نیز از آن لذت خواهند برد. اما آیا سونی نیز چنین برنامه ای در سر دارد و برای نمونه می خواهد بازی Ghost of Tsushima را به عنوان یک بازی مخصوص PS4 و PS5 عرضه کند؟

یکی از نویسندگان مطرح وب سایت Kotaku به نام Jason Schreier جواب این سوال را داده است. او اخیرا در پادکست هفتگی وب سایت گفته است که سونی تنها بازی های اختصاصی خود را برای PS5 عرضه می کند و خبری از قابلیت فرا پلتفرم برای این بازی ها نیست. با این حساب بازی هایی که همراه PS5 خواهند بود تنها روی این کنسول قابل اجرا هستند و نمی توان آن‌ها را روی PS4 نیز بازی کرد.

همه اینها تنها یک شایعه است و سونی شخصا در این مورد صحبتی نداشته است. ممکن است که چنین اتفاقی رخ دهد یا اینکه سونی نظرش را عوض کند و دارندگان PS4 را نیز خوشحال کند. مساله بازی های فراپلتفرم اخیرا بسیار بالا گرفته است و حتی یوبی‌سافت اعلام کرده است که Watch Dogs: Legion و دیگر بازی های جدیدش روی دو پلتفرم عرضه خواهند شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.