control
یحیی رحیمی

بازی Control برای فروش زیر 30 میلیون یورو آماده شده است؛ فروش ثابت است

یحیی رحیمی 16 آذر 1398 بدون دیدگاه
864 بازدید

استودیو Remedy Entertainment چند ماه پیش آخرین بازی خود به نام Control را عرضه کرد. این بازی برعکس محتوای شگفت انگیزش، بازاریابی نامناسبی به خود دید و همین باعث شد که روند فروش آن به کندی پیش رود. ناشر بازی که 505 Games است نیز هنگام انتشار آمار فروش بازی از این موضوع گلایه کرده بود و به هر حال استودیو بارها گفته است که میزان فروش بازی رضایت بخش است.

اخیرا مدیر عامل این استودیو به نام Tero Virtala در گفتگوی جدید خود گفته است که بودجه کاهش یافته بازی باعث شد که انتظار یک فروش عجیب و غریب را نداشته باشیم و بیشتر، تمرکز روی ایجاد یک روند ثابت فروش است و به نظر می رسد که استودیو به این روند دست پیدا کرده است:

Control در طول سه سال با بودجه ای کمتر از 30 میلیون دلار ساخته شد. ما نیاز به میزان فروش زیادی همچون بازی های دیگر با بودجه های زیاد نیستیم. برای همین است که Control در هیچ کدام از چارت های فروش اول نشده است. ما در موقعیت خوبی قرار داریم و فروش بازی نیز ثابت است. ما همیشه بازه بلندمدت را در نظر داریم.

با توجه به اینکه بودجه بازی کم بوده است، بازهم نصف بودجه درآمد کسب شده است. البته Epic Games نیز 10 میلیون دلار به عنوان قرارداد اختصاصی فروش به استودیو پرداخت کرده است و همچنین یک سری بندهای اختصاصی برای PS4 نیز وجود دارد. به هر حال این بازی در حال رشد است و به لطف کاندید شدن در جوایز The Game Awards امسال، توجه افراد بیشتری را به خود جذب کرده است.


استفاده از المان های جدید نیز در عدم درک بازی تاثیر گذاشته است. معمولا این نوع بازی ها نیاز به زمان کافی دارند و برای همین است که استودیو نگران فروش نیست. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.