PlayerUnknown's Battlegrounds
یحیی رحیمی

PUBG سومین بازی پرفروش تمام دوران سرویس استیم شد

یحیی رحیمی 23 اسفند 1396 بدون دیدگاه
629 بازدید

PUBG یکی از بازی‌های پرطرفدار آنلاین حال حاضر است و از زمان انتشار خود توانسته به موفقیت‌ها و رکوردهای زیادی دست یابد. بازی البته در بعضی عرصه‌ها رقابت را به حریف شایسته خود Fortnite باخته است اما هنوز هم رگه‌هایی از شروع طوفانی در آن مشاهده می‌شود. بر اساس گفته‌های رئیس Valve، Gabe Newell، بخش Battle Royale این بازی توانسته است به سومین بازی پرفروش تمام دوران سرویس استیم تبدیل شود.

او در گفتگو با وب‌سایت IGN در مورد جزئیات جالبی از بازی صحبت کرد. او در این مورد گفت:

شما می‌توانید به دنبال توسعه بازی‌های جدیدی همچون PUBG بروید. این بازی‌ها توانایی شکست تمام بازی‌های چندنفره دیگر و فناوری‌های موجود را دارند. واقعیتی که وجود دارد این است که کشور چین در حال حاضر بازار بزرگی برای هر فردی است که به دنبال توسعه بازی‌های پلتفرم PC است. به همین دلیل است که این بازی توانسته به سومین بازی پرفروش در تمام تاریخ وجود استیم تبدیل شود.

معلوم نیست که جایگاه‌های شماره 1 و 2 پرفروش‌ترین بازی‌های استیم مربوط به کدام بازی‌ها است و احتمالاً Valve هیچ‌گاه سخنی از آن به میان نمی‌آورد. PUBG در ماه مارس 2017 روی سرویس آنلاین استیم در دسترس قرار گرفت و بازی تا ماه دسامبر و انتشار نسخه 1.0، تنها برای افراد خاصی در دسترس بود. توسعه دهندگان از زمان انتشار رسمی، آپدیت‌های خوبی منتشر کرده‌اند و پشتیبانی مناسبی از آن به عمل‌آورده‌اند. استدیو بازی به‌تازگی یک زمان‌بندی کامل از روند توسعه بازی منتشر کرده است و بر این اساس باید منتظر نقشه و پچ های جدید برای بازی باشیم.

فروش بازی بر اساس آخرین آمار در دسترس، چیزی در حدود 30 میلیون دلار بود. این بازی در زمان کوتاهی موفق به جذب 2.46 میلیون بازیکن آنلاین در سرویس استیم شد که عدد بسیار بزرگی است. برای درک بیشتر این عدد، در نظر بگیرید که DOTA 2 باوجود رایگان بودن تنها به 573511 بازیکن آنلاین دست‌یافته است و این در حالی است که برای تجربه PUBG باید 30 دلار بپردازید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.