Call of Duty Modern Warfare
یحیی رحیمی

مودهای 3v3 و 1v1 به بخش Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه می شود

یحیی رحیمی 11 آذر 1398 بدون دیدگاه
701 بازدید

بازی Call of Duty: Modern Warfare چند ماه پیش به صورت رسمی عرضه شد. این بازی تا به حال فروش فوق العاده ای داشته است و این به لطف برگشت بخش داستانی و همچنین قسمت آنلاین آن بوده است. مودهای فوق العاده جالبی به این بازی اضافه شده است و برای نمونه Gunfight توانسته حسابی بازیکنان را سرگرم کند.

بخش Gunfight مکانیسم جالبی دارد. در این حالت شما در دو تیم دو نفره قرار می گیرید و هر دست نیز یک تفنگ خاص به شما داده می شود و در نقشه های کوچکی باید به مبارزه بپردازید. یکی از دلایلی که سری بازی Call of Duty همیشه روی زبان ها بوده است، گنجاندن ایده های جدید است و Gunfight نیز دقیقا محصول همین است. این مود در حال حاضر یک بخش 2 در مقابل 2 است که توجه زیادی را نیز به خود جلب کرده است اما به نظر می رسد که قرار است بخش های جدیدی به آن اضافه شود.

اخیرا دستیار کارگردان بازی Call of Duty: Modern Warfare به نام Joe Cecot در حساب توییتر خود از اضافه کردن حالت سه در مقابل 3 به این بخش خبر داده است. اضافه کردن یک بازیکن دیگر به تیم می تواند مسابقه ای بسیار نفس گیر بسازد و در این نقشه کوچک، هیجان زیادی به پا خواهد کرد. در سوی دیگر گیمرها همیشه با هم کل کل دارند و ادعا می کنند که می توانند حریف را با یک تیر از دور مسابقه خارج کنند.

برای همین است که انسان ها از سالها پیش دوئل می کند و اگر مشتاق به حالت تک به تک هستید و می خواهید مهارت های خود را در این حالت نشان دهید، خبر خوبی برایتان داریم. قرار است بخش 1v1 نیز به زودی به Gunfight اضافه شود. فعلا مشخص نیست که چه زمانی این بخش ها اضافه خواهند شد. قرار است فردا فصل اول بازی شروع شود و قطعا اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.