صداپیشه بازی Uncharted 4 در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2
محمد صادق شجاعی

صداپیشه بازی Uncharted 4 در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 حضور دارد

محمد صادق شجاعی 26 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,088 بازدید

در کنار گیم‌پلی، گرافیک و داستان، یکی از مهم‌ترین جنبه‌های آثار مختلف، بازیگران و صدا‌پیشگان هستند. در سال 2016 سه صدا‌پیشه اصلی صنعت ویدیو گیم یعنی نولان نورث، تروی بیکر و لورا بیلی در قالب شخصیت‌های بازی Uncharted 4: A Thief’s End تجربه‌ای بی‌نظیر ارائه دادند. با این وجود وارن کول یکی از هنرمندان کمتر شناخته شده است که به خوبی از پس ایفای نقش خود به عنوان ریف ادلر بر آمد. حال به نظر می‌رسد اولین حضور وارن کول در صنعت بازی‌های ویدیویی دروازه‌های جدیدی را برای او گشوده است؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این هنرمند در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 حضور دارد.

تازه‌ترین اثر سری Call of Duty یعنی بازی Call of Duty: Vangaurd در حد انتظارات طرفداران و علاقه‌مندان عمل نکرده و چندان مورد استقبال بازیکنان و منتقدین قرار نگرفته است. با این وجود قرار نیست شرکت Activision رویکرد خود را تغییر دهد و در سال 2022 شاهد عرضه بازی جدیدی از مجموعه کالاف دیوتی خواهیم بود. براساس اطلاعات فاش از سوی منابع مختلف، استودیو Infinity Ward برای سال آینده میلادی دنباله‌ای مستقیم برای بازی Call of Duty: Modern Warfare در نظر گرفته است.

صداپیشه بازی Uncharted 4 در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

احتمال حضور صداپیشه بازی Uncharted 4 در کمپین داستانی

با استناد به اخبار منتشر شده، وارن کول که سابقه صدا‌پیشگی و اجرای موشن کپچر آنتاگونیست بازی آنچارتد 4 را در کارنامه دارد، به عنوان یکی از شخصیت‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 ایفای نقش خواهد کرد. این هنرمند در صفحه لینکدین خود به این تجربه اشاره کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا وارن کول نقش یکی از شخصیت‌های حاضر در کمپین تک‌نفره را ایفا کرده یا او وظیفه صدا‌پیشگی یکی از اپراتور‌های بخش چند‌نفره را بر‌عهده داشته است.

در دیگر خبر‌های مربوط به سری Call of Duty اعلام شد که Vanguard بدترین شروع چهارده سال اخیر Call of Duty‌ را رقم زده است. همچنین در قالب مطلبی بررسی کردیم که چرا بخش داستانی Call of Duty Vanguard توهین به جنگ جهانی دوم است.

نظر شما در مورد آینده کالاف دیوتی و استفاده از صداپیشه بازی Uncharted 4 در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 چیست؟ آیا وارن کول می‌تواند بازی مذکور را به تجربه‌ای بهتر تبدیل کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.