call of duty warzone
یحیی رحیمی

حساب 70 هزار نفر به دلیل تقلب در Call of Duty Warzone مسدود شده است

یحیی رحیمی 27 فروردین 1399 1 دیدگاه
623 بازدید

مجانی بودن بازی های بتل رویال از جهتی برای بازیکن و توسعه دهنده یک فرصت حساب می شود اما این زمانی است که متقلبان و هکرها را بتوان کنترل کرد و فضایی سالم را در بازی ایجاد کرد. هکرها بلای سر بازی های بتل رویال شده اند و در یان میان توسعه دهندگان بازی Call of Duty Warzone نیز تلاش زیادی برای مسدود کردن هکرها و پاک سازی آن‌ها از فضای بازی انجام داده اند.

از پارسال تا به حال بازی های مختلفی از سری نداری وظیفه را شاهد بودیم و استودیو Infinity Ward حسابی پر کار بوده است. یکی از این بازی های جذاب که در مدت اخیر منتشر شده است، Call of Duty Warzone است که تعداد بازیکنان آن از مرز 50 میلیون نفر گذشته است. این بازی بتل رویال طرفداران بسیار زیادی دارد و داشتن این همه طرفدار نیز قطعا مشکلاتی را چون هک و تقلب در پی خواهد داشت.

Activision در مورد متقلبان گفته است که او یک تیم امنیتی برای مبارزه با این افراد ایجاد کرده است که به طور مداوم میزان آمار عجیب و دور از باور را بررسی می کنند و اگر ببینند که میزان کشتن یا دقت او در کشتن بسیار بالاست، سریعا وارد عمل خواهند شد. همچنین بخشی برای گزارش دادن چیترها در نظر گرفته شده است و همه اینها به منظور ایجاد یک فضای رقابتی سالم انجام شده است.

در توییت جدید حساب رسمی توییتر استودیو گفته شده است بیش از 70 هزار نفر از متقلبان به طور کامل از بازی اخراج شده اند و تیم امنیتی به کار خود در زمینه مسدودسازی حساب های متقلبان و هکرها ادامه خواهد داد تا اینکه دیگر هیچ گونه هکری در طول بازی وجود نداشته باشد. Apex Legends نیز شیوه مشابهی را پیگیری کرد و توانست هکرها را از خود دور نگه دارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حسن هلالات

    مهمان

    به نظر من حقشونه
    این کار لایق اون کساایه که بی دلیل فقط برای پز دادن چیت میزنن
    من هم این مسله رو درپیش دارم هردفعه یک چیتر باید منو ار 12000 متر من رو بزنه
    در میکنم با عشق

    پاسخ دهید