capitan priced modern warfare
یحیی رحیمی

فصل چهارم بازی Call of Duty Modern Warfare: چه انتظاری باید داشته باشیم؟

یحیی رحیمی 14 خرداد 1399 بدون دیدگاه
658 بازدید

بازی Call of Duty Modern Warfare در حال آماده سازی برای شروع فصل چهارم است و این فصل قرار است محتوای تازه ای را در اختیار کاربران قرار دهد. با انتشار تیزر فصل جدید بازی، شاهد یک سری سرنخ ها برای محتوای تازه بازی هستیم. همان طور که می دانید شاهد بازگشت یکی از شخصیت های محبوب این سری بازی هستیم که طرفداران قدیمی قطعا با دیدن او هیجان زده خواهند شد.

تاریخ شروع فصل چهارم

قرار بود که فصل چهارم بازی دقیقا امروز شروع شود اما به دلیل اعتراض های ضدنژادپرستی داخل آمریکا و مرگ جورج فلوید، فعلا به تاریخ دیگری موکول شده است. در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی اکتیویژن فصل تازه را شروع می کند. در توییت منتشر شده توسط Activision گفته شده است که این اعتراض ها قرار نیست به این زودی خاموش شوند و به همین دلیل احتمالا تا هفته آینده باید صبر کرد.

با تماشای تیز منتشر شده می توانیم کاپیتان پرایس را ببینیم که قرار است به عنوان یک از شخصیت های اصلی بازی Call of Duty Modern Warfare و همچنین Warzone وارد شود. اضافه شدن او مشابه شخصیت Ghost در فصل دوم بازی است و احتمالا تنها در دسترس افرادی خواهد بود که نسخه پریمیوم این بازی را خریداری کنند. همچنین شایعاتی از حضور Gaz از بخش داستانی بازی نیز منتشر شده است و می توان او را کنار پرایس در تیزر مشاهده کرد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری رویدادهای معرفی بازی که با نام «فستیوال تابستانی بازی» شناخته می شوند، احتمال معرفی کامل فصل چهارم بالا می گیرد. همچنین شایعاتی از احتمال معرفی بازی Black Ops: Cold War هم وجود دارد و با توجه به گزارش های متعدد، به نظر تریلر معرفی آن به زودی منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد فصل چهارم بازی چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.