دانلود بازی Farming Simulator 19 - Platinum Expansion برای PC
دانلود بازی Farming Simulator 19 - Platinum Expansion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Farming Simulator 19 – Platinum Expansion برای PC

پارسی گیم 5 آبان 1398 4 دیدگاه
14,141 بازدید

دانلود بازی Farming Simulator 19 – Platinum Expansion برای کامپیوتر

کشاورزی مدرن بدون شک یکی از مفرح‌ترین مشاغل سراسر دنیاست. کار کردن با ماشین‌آلات سنگین و جالب و برداشت محصول تنها با چرخیدن یک غلتک، باورنکردنی است. همه ما نمی‌توانیم به انجام چنین کاری در واقعیت بپردازیم اما بازی‌های ویدیویی را برای چه ساخته‌اند؟ به لطف استودیو Giants Software و ارائه سری بازی Farming Simulator که عمری 10 ساله دارد، می‌توانیم ساعت‌ها در دل زمین‌های کشاورزی به برداشت و کشت محصول سرگرم شویم. بازی Farming Simulator 18 پیشرفت‌های خوبی در زمینه گیم پلی داشت و حالا بازی Farming Simulator 19 – Platinum Expansion با تکیه‌بر موتور گرافیکی فوق‌العاده خویش، از معدود بازی‌هایی است که غروب آفتابش شمارا تحت تأثیر قرار خواهد داد و از تکان خوردن گندم‌های زردش لذت خواهید برد.

Farming Simulator 19 - Platinum Expansion

بزرگ‌ترین سؤالی که بازی Farming Simulator 19 – Platinum Expansion جواب می‌دهد آن است که زندگی مبتنی بر کشاورزی و کشت محصول و پرورش دام چگونه خواهد بود؟ خوشبختانه استودیو بازی دقیقاً می‌داند که بازیکنان چه می‌خواهند. استفاده از ماشین‌آلات مخصوص برای کشت و پرورش محصول، زه کشی زمین‌ها و بذرپاشی دوباره از اصلی‌ترین کارهایی است که در این بازی انجام خواهید داد و بعد از مدتی باید مزرعه‌ای برای حیوانات راه‌اندازی کنید و به کسب‌وکار خود اضافه کنید. بسته الحاقی جدید بازی به نام Platinum Expansion یک سری ماشین‌آلات جدید را برای استفاده در مزرعه اضافه می‌کند و برای اولین بار در تاریخ این فرانچایز، برند CLAAS نیز وارد بازی شده است و حالا می‌توانید فعالیت‌های کشت و برداشت خود را با تجهیزات قدرتمند و کاراتری انجام دهید. بیش از 35 نمونه ابزار و ماشین‌آلات از برند CLAAS به گاراژ اضافه‌شده‌اند که در میان آن‌ها کمباین LEXION 8900 نیز با فناوری خیره‌کننده‌اش دیده می‌شود.

بازی Farming Simulator 19 – Platinum Expansion علاوه بر بخش تک نفره، بخش آنلاین را نیز فراهم کرده است که کنار یکدیگر می‌توان به کشاورزی پرداخت و این عملیات کشت و برداشت را سریع‌تر می‌کند. این بازی همان‌طور که از اسمش پیداست یک هدف دارد و آن‌هم ارائه یک تجربه واقعی از کشاورزی است و برای همین دلیل نیز فوق‌العاده خوب و خوش‌ساخت به نظر می‌رسد. این عنوان دنباله‌رو همان سنت قدیمی بازی است و می‌توان مشابهات زیادی میان این نسخه و نسخه‌های قبلی پیدا کرد. اگر از عاشقان کشاورزی و کشت محصول هستید و می‌خواهید با ابزارها و ماشین‌آلات سنگین کارکنید، بازی Farming Simulator 19 – Platinum Expansion به شما پیشنهاد می‌شود همچنین اگر به این سبک علاقه‌مند هستید، نگاهی به Construction Simulator نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Farming Simulator 19 – Platinum Expansion با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: Intel Core i3-2100T @ 2.5GHz or AMD FX-4100 @3.6 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 650, AMD Radeon HD 7770 graphics card or better (min. 2 GB VRAM, DX11 support)
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR THE ONLINE GAME

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The best-selling franchise returns this year with a complete overhaul of the graphics engine, offering the most striking and immersive visuals and effects, along with the deepest and most complete farming experience ever. Farming Simulator 19 takes the biggest step forward yet with the franchise’s most extensive vehicle roster ever! You’ll take control of vehicles and machines faithfully recreated from all the leading brands in the industry, including for the first time John Deere, the largest agriculture machinery company in the world, Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Krone, Deutz-Fahr and many more. Farming Simulator 19 will feature new American and European environments in which to develop and expand your farm and will introduce many exciting new farming activities, including new machinery and crops with cotton and oat! Tend to your livestock of pigs, cows, sheep, and chickens – or ride your horses for the first time, letting you explore in a brand-new way the vast land around your farm.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.4 از میانگین رای 10 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    kamiar007

    مهمان

    سلام part2اکستراک نمی شود خطای next volume is required نمایش داد می شود 4 بار فایل پارت 2 را دانلود کردم باز هم همین خطا می اید

    پاسخ دهید
    • AMIR

      AMIR در پاسخ به kamiar007

      پشتیبانی

      سلام
      با نرم افزار وینرر فایل های تعمیر کنید و بعد دوباره تست کنید

  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام خسته نباشید روی این سیستم اجرا میشه؟
    رم ۴ کرای ۳ ۳.۶ghz ویندوز ۱۰ ۶۴بیت
    hd5450 .2g

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      پشتیبانی

      سلام
      خیر