دانلود بازی Alchemist Adventure Return to Isur برای PC
دانلود بازی Alchemist Adventure Return to Isur برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Alchemist Adventure Return to Isur برای PC

پارسی گیم 16 مهر 1400 بدون دیدگاه
2,739 بازدید

دانلود بازی Alchemist Adventure Return to Isur برای کامپیوتر

یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی، سبک نقش‌آفرینی اکشن است که محوریتش به‌جز عناصر نقش‌آفرینی عمیق و داستان، مبارزات مهیج و نفس‌گیرش است. اینجا دیگر از مبارزات آهسته و نوبتی خبری نیست و همه‌چیز به‌صورت لحظه‌ای و زنده در دنیای بازی جریان دارد. بازی Alchemist Adventure از استودیو Bad Minions عنوانی در همین ژانر بوده که به‌تازگی منتشرشده و ماجرای خطیر و مهیجی را برای شما آماده کرده است.

دنیای بازی وسعت زیادی داشته و شما در نقش یک کیمیاگر به اسم Mya، وارد آن می‌شوید. او که به‌تازگی همسر و دخترش را گم کرده، عازم ماجرایی مهیج و خطرناک می‌شود تا آن‌ها را پیداکرده و جانشان را نجات دهد. با پیشروی در مسیر داستانی و جست‌وجوی دنیای بازی، نکات مخفی زیادی از گذشته شخصیت خود و همچنین روابطش با سایرین برای شما آشکار می‌شود.

به‌جز داستان جذاب بازی، گیم پلی اکشن و مهیج آن از دیگر مواردی است که شما را بسیار سرگرم خواهد کرد. ازآنجاکه شخصیت تحت کنترل شما یک کیمیاگر است، می‌تواند با استفاده از منابع و مواد مختلفی که پیدا می‌کند، چیزهای بسیاری را بسازد و استفاده کند که معجون‌ها از مهم‌ترین آن‌ها هستند. شما با استفاده از 4 عنصر اصلی داخل بازی که آتش، آب، خاک و هوا هستند، در کنار سایر مواد اولیه، معجون‌های مختلفی بسازید. هر فعالیت شما نیازمند یک معجون خاص است و ساخت نوع درست معجون، از دیگر عناصر کلیدی در گیم پلی بازی خواهد بود.

شما از عناصر اصلی به‌جز در ساخت معجون‌ها، می‌توانید با محیط بازی نیز توسط آن‌ها در تعامل باشید و آن را تغییر دهید. برای مثال می‌توانید با کنترل جادوهای آب، سطح آب یک رودخانه را پایین بیاورید و یا با استفاده از زمین، بلوک‌هایی را کنار هم قرار داده و تبدیل به یک پل کنید. سازندگان نیز با هوشمندی، معماهای بسیاری را با محوریت همین عناصر اصلی در بازی قرار داده‌اند تا ذهن شما را به چالش بکشانند. همچنین مبارزات با انواع موجودات مختلف، تحت تأثیر این عناصر قرار دارند و هر موجودی، نسبت به عنصری خاص آسیب‌پذیرتر است.

سبک مبارزات در بازی، سریع و اکشن بوده و بازی با پیشروی در مراحلش، سخت‌تر می‌شود. در مراحل انتهایی، ذخیره‌سازی خودکار از بازی حذف‌شده و دفعات محدودی می‌توانید پیشروی خود را ذخیره‌سازی کنید که باعث می‌شود در تصمیم‌های خود بیشتر دقت کنید. Alchemist Adventure تجربه‌ای جذاب و عمیق از یک بازی نقش‌آفرینی است که برای هرکسی می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Monster Hunter: World و Biomutant را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Alchemist Adventure Return to Isur با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: i5 (4th gen)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2GB GPU (GTX 700 series or superior)
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i5 (9th gen)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 3GB GPU (GTX 900 series or superior)
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Explore the devastated lands and uncover hidden secrets. Your journey will take you through four regions filled with quests, puzzles, enemies of all kinds and bits of lore that will help you to unlock the secrets of a seemingly forsaken region. You play as Mya, a young and talented alchemist who is eager to find and save her daughter and husband. While playing, you will learn more about this strange land, your memories of it, and the disturbing connection between Isur and your own story.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.