دانلود بازی Kings of Lorn The Fall of Ebris برای PC
دانلود بازی Kings of Lorn The Fall of Ebris برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kings of Lorn The Fall of Ebris برای PC

پارسی گیم 4 آذر 1398 4 دیدگاه
6,344 بازدید

دانلود بازی Kings of Lorn The Fall of Ebris برای کامپیوتر

در افسانه‌های باستانی همیشه خدایان با تمام قدرت خود دنیا و آسمان‌ها را خلق کرده‌اند و در سوی دیگر تمام مشکلاتی که برای آدمی به وجود آورده‌اند را ناشی از جهل خودشان می‌دانند. استودیو TeamKill Media LLC با بهره گرفتن از افسانه‌های قدیمی دست به تولید بازی جدیدی به نام Kings of Lorn: The Fall of Ebris زده است. دنیای بازی به دنبال آشنایی شما با سرزمین Lera است و اینجا یک بیماری مرگ‌آور و بسیار خطرناک یک‌به‌یک انسان‌ها را به کام مرگ و بدبختی کشانده است. شما به‌عنوان خدای خدایان وظیفه این رادارید که این مصیبت را به اتمام برسانید و چه چیزی بهتر از اینکه تمامی این دنیا را نابود کند؟ برای یک‌بار هم که شده باید این بیماری کشنده را از دنیا حذف کنید و این به شما و ذکاوت شما بستگی دارد.

داستان بازی Kings of Lorn: The Fall of Ebris بسیار جذاب و نفس‌گیر پیش می‌رود. در خلال ضعف مدیریتی شما، این دستیارتان است که به امید پیدا کردن امید دست به سفری بزرگ زده است و می‌خواهد منابعی را برای نجات دادن انسان‌ها و خالص نمودن آن‌ها پیدا کند. شما برای پیدا کردن راه‌حل و مشکل این بیماری بزرگ، پادشاهی را ول می‌کنید و دست به چرخیدن در قلمروهای خود می‌زنید. آیا دیگر پادشاهان می‌خواهند به شما کمک کنند یا اینکه بدتر شمارا به مکافاتی دیگر دچار خواهند کرد؟ از سوی دیگر دنیا با سرعتی خیره‌کننده در حال فروپاشی است و بهشت در حال تاریک شدن است و این اقیانوس‌هاست که تماماً خشک می‌شوند. حالا شما وسط دنیایی نابودشده است هستید و جدا از این‌همه بدبختی، اعصاب خردی نیز مزه دیگری به داستان بخشیده است. باید دوباره به پادشاهی خود برگردید و بعد از سفری سه‌ساله، دیگر هیچ‌چیز شبیه خود نیست، همه‌چیز رنگ خیانت و شورش گرفته است و نیروهای شر همه‌جا حس می‌شوند.

بازی Kings of Lorn: The Fall of Ebris اوج تاریکی در سرزمین فلاکت‌زده است. تنهایی حسی است که در پسا پسای این دنیای مهیب یافت می‌شود. شما تنها هستید و کسی نیست کمکتان کند و باید همه‌چیز را باهمت خود پیش ببرید. از سوی دیگر افرادی دربه‌در دنبال شما هستند و می‌خواهند دخلتان را بیاورند، باید به گوش باشید و زیرکانه عمل کنید. سلاح‌های مختلفی در بازی آماده‌شده است و البته حس‌های خدایی شما نیز در اینجا به دردتان خواهد خورد. اگر به این سبک بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به The Beat Inside و Chernobylite بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Kings of Lorn The Fall of Ebris با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit
Processor: FX 8350 / I5 2500K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1050 TI / AMD R7 260
DirectX: Version 12
Storage: 26 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit
Processor: Ryzen 1700X / i7 7700K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 1070 / RX Vega 56
DirectX: Version 12
Storage: 26 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The world of Lera has fallen ill to an unstoppable plague and as the King of Ebris, you – Farren – franticly seek a way to bring an end to your people’s suffering in Ena: The Kingdom Above All Kingdoms. And to rid your world of this illness once and for all. In the weakness of your distress, your Regent – Gulbrand – speaks to you a tale of hope, a way to purify the world by means of the Spires and the extraordinary resources that await beyond the realms. Desperate for answers, you leave Gulbrand in charge of your kingdom to trek out to the other six Kingdoms of Lera and reopen the Spires; the other kings willing or not. You succeed in your endeavor, however with the reopening of the last Spire… something is wrong. The world begins to fall apart, the heavens turn dark and the oceans go dry. In the aftermath of your deeds, you find yourself stranded in the middle of a deteriorating world, only thoughts of worry to comfort you, as you trek onward to get back to your kingdom.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    بنظرتون برای کارت گرافیت GT 730 باز میکنه ؟(خودم فکر نمی کنم) بقیه چیزام اوکیه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به نیما

      پشتیبانی

      خیر

  • Avatar

    ErfaNaviD

    مهمان

    سلام روي لپتاپم اجرا ميشه؟
    OS Windows 10 64_bit
    processor: intel(R)core(TM) i7 4510U CPU @2.00 up to 3.10 GHz
    cache space : 4 MB
    Ram: 8gb DDR3
    NVIDIA Geforce GT840M 4 GB

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ErfaNaviD

      پشتیبانی

      سلام
      بله