half-life-1
یحیی رحیمی

بازی Half-Life: Alyx به صورت رسمی معرفی شد

یحیی رحیمی 29 آبان 1398 بدون دیدگاه
642 بازدید

وقتی به لیست بهترین بازی های تاریخ نگاه می اندازیم، حتما به سری بازی Half-Life می خوریم و از اینکه این بازی را در اوایل لیست می بینیم تعجب می کنیم. برای افرادی که جوان هستند و این بازی را تجربه نکرده اند، ممکن است اسم آن آشنا نباشد اما باید گفت که این همان بازی بود که باعث شد فروشگاه استیم به مقامی که حالا کسب کرده است برسد و به بهترین پلتفرم فروش بازی های PC تبدیل شود.

بیش از یک دهه است که توسعه دهنده این سری دست از تولید بازی کشیده است و به نوعی همه آرزوی آن را دارند که با کیفیت امروزی آن داستان و اکشن فوق العاده را تجربه کنند زیرا که Half-Life توانست تغییرات زیادی در زمینه فنی ایجاد کند و برای همین همه آن را به عنوان یک بازی تاثیر گذار می شناسند. حالا مقدمه چینی کافی است و یک راست برویم سر اصل مطلب: سری بازی Half-Life برگشته است.

در حساب توییتر رسمی کمپانی Valve بیان شده است که بازی Half-Life: Alyx به صورت رسمی نسخه جدیدی از این فرانچایز فوق العاده خواهد بود. نسخه Alyx به عنوان پرچم دار بازی های واقعیت مجازی و VR معرفی شده است و به نظر خبری از یک نسخه معمولی نیست و این مخصوص هدست های خود Valve خواهد بود. در ادامه تیزر منتشر شده دارای سه لوگو است و به نظر بازی پیچیده تر و جذاب تر از تنها یک نسخه فرعی و اسپین آف خواهد بود.

از سویی شایعاتی در مورد بازی Half-Life 3 نیز وجود دارد و آیا ممکن است این تنها یک اسپین آف با تمرکز روی شخصیت کمکی Alyx Vance نباشد؟ باید صبر کرد و دید که بازی در واقع پیرامون چیست. در توییتر رسمی Valve بیان شده است که Half-Life: Alyx روز 21 نوامبر یعنی فردا و ساعت 10 صبح به وقت محلی معرفی خواهد شد. فعلا اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و باید منتظر خبرهای بیشتر ماند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.