Dota-2-The-International-2019
یحیی رحیمی

جایزه مسابقات بین المللی Dota 2 از مرز 30 میلیون دلار گذشت

یحیی رحیمی 1 مرداد 1398 2 دیدگاه
725 بازدید

مسابقات بین المللی بازی Dota 2 یکی از مسابقات بزرگ در دنیای بازی های ویدیویی است. به نوعی که هر سال جایزه بسیار بزرگی جمع آوری می شود و در آخر تیم برنده نیز با جایزه فوق العاده بزرگ به خانه می رود. امسال هیچ بازی به پای جایزه Dota 2 نمی رسد. حتی Fortnite World Cup نیز قادر به رقابت نیز زیرا که جایزه جمع آوری شده برای مسابقات امسال Dota 2 از مرز 30 میلیون دلار عبور کرده است.

پارسال این جایزه از مرز 25 میلیون دلار گذشته بود و این رکورد جدیدی برای Valve و البته بازی Dota 2 است. کمپانی Valve هر سال یک Battle Pass با آیتم های تزئینی مختلف عرضه می کند و اجازه استفاده از قابلیت ها و مسابقات جدید را با پرداخت تنها 10 دلار به عمل می آورد. پول های دریافتی از فروش این بتل پس ها هر سال جمع آوری می شود و بخشی از درآمد کسب شده به عنوان جایزه مسابقات بین المللی Dota 2 در نظر گرفته می شود که امسال به رقم 30 میلیون دلار رسیده است.

Epic Games نیز اوایل امسال 100 میلیون دلار جایزه برای کلیه مسابقات eSports بازی Fortnite کنار گذاشته است. همچنین جایزه مسابقات Fortnite World Cup نیز 30 میلیون دلار در نظر گرفته شده است. این مبلغ نیز از جانب فروش بتل پس و آیتم های تزئینی پراخت می شود اما این بازی روی پلتفرم های مختلفی بازی می شود و این در حالی است که Dota 2 تنها روی PC بازی می شود و البته هر فردی نیز نمی تواند آن را بازی کند و بخش اندکی از بازیکنان مکانیسم های آن را به خوبی درک می کردند.

مسابقات بین المللی 2019 بازی Dota 2 از 15 اوت شروع به کار خواهد کرد. مرحله اول در بخش گروهی دنبال خواهد شد و رویداد اصلی نیز از 20 تا 25 اوت در شهر شانگهای برگزار خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Old Gamer

    مهمان

    ادمین یه سوال : دوتا بازی خودت ؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Old Gamer

      نویسنده

      خیر