دانلود بازی Little Big Workshop برای PC
دانلود بازی Little Big Workshop برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Little Big Workshop The Evil برای PC

پارسی گیم 25 آبان 1398 بدون دیدگاه
8,941 بازدید

دانلود بازی Little Big Workshop The Evil برای کامپیوتر

کارخانه‌ها بزرگ‌ترین مراکز تولید و پیشرفت یک کشور حساب می‌شوند. سرمایه‌داران بزرگ همگی کارخانه‌های بزرگی در دست دارند و کارگران زیادی نیز در خدمت. حالا فرض کنید که سروکله یک کارخانه جادویی دقیقاً در اتاق نشیمن شما پیداشده است. یک شاهکار بی‌نظیر که کارگرانش برای رفع نیازهای مشتریان هر کالایی را که بخواهند را تولید می‌کنند. از اسباب‌بازی گرفته تا لباس و پهپاد و قطارهای برقی و اسکوترها. همه‌چیز را می‌توان در این کارخانه ساخت و سود فوق‌العاده خوبی نیز از آن کسب کرد. استودیو Mirage Game Studios مدهوش این ایده جالب شده است و برای همین دست به تولید بازی Little Big Workshop The Evil زده است. این بازی جذاب که THQ Nordic نیز زحمت نشر آن را کشیده است، پیرامون کنترل و مدیریت یک کارخانه از آدم‌های کوچک است که با سرمایه‌گذاری شما رشد پیدا می‌کند و به‌یک‌باره خواهید دید که یک کارگاه کوچک به قطب اقتصادی کشور تبدیل می‌شود!

چه چیزی بهتر از آن رئیس یک کارخانه پرسود و بزرگ باشید؟ حالا وقت آن است که کنترل خط تولید را به دست بگیرید و تمامی کارگران را به ساخت کالاهای جدید وا‌دارید. می‌توانید منابع اولیه تهیه کنید، ماشین‌های مکانیکی جدید خریداری کنید و یا اینکه خط تولید را طوری طراحی کنید که به روشی کاملاً بهینه کار کند. تمام این‌ها برای کسب رضایت مشتریان است و در بازی Little Big Workshop The Evil این مشتری است که حرف اول را می‌زند. بازی درواقع یک تجربه سند باکس بسیار سرگرم‌کننده است که پر از اتفاقات و چالش‌های جذاب است. می‌توانید در بازاری که مدام رشد می‌کند شرکت کنید و بیش از 50 محصول مختلف و فوق‌العاده تولید کنید. روش‌های تولید را دگرگون کنید و یادتان باشد که رقابت با کارخانه‌های دیگر نیز سر جای خود است و نباید از آن نیز غافل شوید. بازی Little Big Workshop The Evil دنیای آدم کوچک‌های خلاق و کوشاست.

در ابتدای بازی Little Big Workshop The Evil تنها یک کارگاه کوچک در اختیار خواهید داشت و سپس باید با صبر و تحمل آن را به یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های عصر حاضر تبدیل کنید. هر بار می‌توانید کالاهای جدیدی را اضافه کنید و همچنین روش‌های بهینه‌تری برای ساخت کالاها کشف کنید. بعد از چند ساعت از تجربه بازی Little Big Workshop The Evil تازه می‌فهمید که کنترل و مدیریت یک کارخانه بزرگ چه اندازه سخت است. هر صبح زود از خواب بیدار شوید و باعلاقه به کارگران کوچک خود نگاه کنید که چطور برای شما پول و سرمایه می‌سازند. خسته نباشید ارباب! اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به Cities: Skyline و Planet Coaster نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Little Big Workshop The Evil با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Dual Core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000, GeForce GT 330M, Radeon HD 4670 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Quad Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 560 or higher, AMD Radeon HD 5830 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Imagine a magical factory, appearing right in your living room. A carefully planned masterpiece, where diligent workers throw together anything customers want. Rubber ducks and dressers, drones and electric guitars, scooters and other wonderful goods can be created from many different materials and sold for hard cash – cash you invest right back into your factory to get more machines, more workers and grow your business. In Little Big Workshop The Evil you become a factory tycoon!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.