South-Park
یحیی رحیمی

بازی جدید South Park توسط شرکت THQ Nordic معرفی شد

یحیی رحیمی 22 مرداد 1401 بدون دیدگاه
124 بازدید

شرکت THQ Nrodic از بزرگ‌ترین ناشران بازی‌های ویدیویی در طی رویدادی زنده از جدیدترین بازی‌های خود رونمایی کرد. شاهد معرفی ریبوت Alone in the Dark بودیم و همچنین بازی جدید باب اسفنجی نیز بخشی از مراسم بود؛ اما در نهایت سورپرایز بزرگی برای طرفداران انیمیشن ساوت پارک نمایش داده شد. بازی جدید South Park در دست ساخت است.

ساوت پارک بدون شک یکی از بزرگ‌ترین سیتکام‌های انیمیشنی است که می‌توانید پیدا کنید. این انیمیشن سریالی هرسال گسترش می‌یابد و جنبه‌های تازه‌ای از جامعه آمریکا را نقد می‌کند. خالقان این انیمیشن با امضاء قرارداد تازه‌ای، امکان ساخت فیلم‌ها و فصل‌های جدید را دریافت کردند و در عین حال برای ساخت بازی South Park نیز برنامه ریخته‌اند. البته آن بازی توسط استودیو Question Games ساخته می‌شود و ارتباطی با اثر جدید THQ ندارد؛ اما ممکن است که قرارداد انتشار بازی یکسان باشد. به هر حال تا زمان دریافت اطلاعات جدید باید این دو بازی را از یکدیگر جدا کرد.

بدون شک انیمیشن ساوت پارک ارزش ساخت چندین بازی را دارد. در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد این اثر جدید موجود است و نمی‌دانیم که روند آن به چه صورت است و داستان چه خواهد بود. تنها یک تیزر کوتاه با صداپیشگی رندی مارش پخش شد و در نهایت تصویر زیر نمایش داده شد. شرکت THQ تنها خواست طرفداران را از ساخت بازی جدید آگاه کند و هدف آن، معرفی کامل نبود. انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتر در ماه‌های آینده یا سال بعد عرضه شود.

بازی South Park

بازی South Park

تابه‌حال بازی‌های بسیار زیادی از مجموعه ساوت پارک ساخته شده‌اند. برای نمونه South Park The Stick of Truth در ژانر نقش‌آفرینی نوبتی توانست نظر افراد زیادی را جلب کند. البته بازی‌های ساخته‌شده از این سری هیچ‌کدام موفق به تکرار موفقیت انیمیشن اصلی نشدند. بسیاری از طرفداران آرزوی ساخت بازی بهتری داشتند و ممکن است که شرکت THQ بتواند این آرزو را برآورده کند. ازآنجایی‌که هیچ اطلاعاتی منتشر نشده، نمی‌توان در مورد ماهیت و کیفیت آن اظهار نظر کرد.

لازم به ذکر است که THQ قرار بود بازی South Park: The Stick of Truth را منتشر کند؛ اما در نهایت یوبی سافت بازی را عرضه کرد. دلیل آن نیز ورشکستگی این شرکت بود و آن‌ها در شرایط مناسبی قرار نداشتند. حال که THQ بازی تازه‌ای از مجموعه ساوت پارک می‌سازد، می‌تواند گذشته خود را جبران کند. منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در مورد بازی South Park باشید. نظر شما چیست؟ آیا از این محصول جدید استقبال خواهید کرد؟

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.