Grand-Theft-Auto
یحیی رحیمی

کمپانی Rockstar به دنبال توسعه دهندگانی برای یک بازی جهان باز جدید است

یحیی رحیمی 22 آبان 1398 بدون دیدگاه
1,051 بازدید

نسل بعدی کنسول های بازی سال آینده میلادی عرضه خواهند شد و همین باعث شده است که کمپانی های بازی سازی شروع به کار کنند. استودیو Rockstar Games که اخیرا Red Dead Redemption 2 را برای PC عرضه کرده است، آگهی استخدامی جدیدی را منتشر کرده است که بر اساس آن توسعه دهندگانی برای ساخت یک بازی جهان باز جدید مورد نیاز است.

در وب سایت استودیو Rockstar تعدادی فرصت های شغلی جدید دیده می شود که تعدادی از آن‌ها به دفتر بریتانیا و تعدادی نیز به Rockstar North مربوط هستند. 30 جای خالی از آگهی استخدامی منتشر شده پر شده است که از جمله آن‌ها می توان به طراح، انیماتور و برنامه نویس اشاره کرد. چیزی که در مورد این مشاغل بسیار جالب است این است که همگی به یک بازی فوق العاده اشاره دارند.

Rockstar در متن آگهی نوشته است: به دنبال افرادی است که بتوانند سیستم های انیمشین پیشرفته را برای یک بازی جهان باز شخصیت محور خلق کنند. این متن به معنی ان است که بازی جدید استودیو، یک عنوان جهان باز خواهد بود که البته زیاد عجیب نیست زیرا که تمامی بازی های این استودیو در همین سبک هستند. با کمی فکر می توانید تنها به یک اسم برسید و آن هم نسخه جدید سری Grand Theft Auto است.

هر چند که هیچ کدام از آگهی های تبلیغاتی این استودیو اشاره ای به نسخه جدید GTA نمی کنند اما این را باید در نظر گرفت که Rockstar نیز همین ابتدای کار وجود چنین بازی را جار نمی نزند. به خصوص که محافظه کاری یکی از اصول این استودیو حساب می شود. بازی GTA V توانست موفقیت بی حد و شماری کسب کند و همین باعث شده است که نسخه ششم بازی توجهات زیادی را به خود جلب کند.

Rockstar معمولا تمایلی به ارایه اطلاعات زیادی در مورد بازی هایش ندارد و باید منتظر خبرهای بعدی بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.