team-sonic-racing
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Team Sonic جلوتر از بقیه

یحیی رحیمی 7 خرداد 1398 2 دیدگاه
976 بازدید

GfK Chart-Track مانند هر هفته، آمار و ارقام فروش بازی های ویدیویی هفته گذشته بریتانیا را جمع آوری کرده است و می توانیم تصوری از فروش بازی های تازه منتشر شده و همچنین قدیمی داشته باشیم. 25 مه آخر هفته گذشته بود و یکی از برجسته ترین بازی های سگا و آن کله آبی مشهور و دوست داشتنی به نام Team Sonic، موفق به کسب مقام اول فروش بازی های ویدیویی در هفته گذشته انگلستان شده است.

جالب است که Team Sonic دو برابر از نسخه قبلی خود بیشتر فروخته است و اگر یادتان باشد، نسخه قبلی به نام Sonic & All-Stars Racing Transformed در سال 2012 به بازارها عرضه شد و بعد از سالها، این دومین نسخه از این سری مسابقه ای است. Team Sonic با عملکرد فوق العاده ای که از خود نشان داده است، بازی Rage 2 که هفته پیش در صدر به سر می برد را به زمین کوبیده است.

این بازی جایگاهی بهتر از چهارم را برای خود پیدا نکرده است و نسبت به هفته گذشته نیز 73 درصد افت فروش داشته است. دومین جایگاه نیز به بازی Days Gone داده شده است و این بازی چند هفته ای است که توسط سونی به بازار عرضه شده است و به نظر می رسد که نسبت به بقیه، آمار فروش بهتری داشته باشد. جالب است که FIFA 19 این هفته نیز مقام سوم را از آن خود کرده است و Red Dead Redemption 2 نیز همچنان بین 5 بازی برتر است.

Rockstar با وجود اینکه ماه هاست بازی منتشر نکرده است، هنوز دو عنوان بین 10 بازی پرفروش را در اختیار دارد و این GTA V است که این هفته به مقام نهم رسیده است. از دیگر تغییرات می توان به افت Mortal Kombat 11 و همچنین پیشرفت The Division 2 اشاره کرد. در ادامه می توانید لیست کامل را مشاهده کنید.

  1. Team Sonic Racing
  2. Days Gone
  3. FIFA 19
  4. RAGE 2
  5. Red Dead Redemption 2
  6. The Division 2
  7. Mortal Kombat 11
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Grand Theft Auto 5
  10. Forza Horizon 4

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    با سلام خدمت شما میشه بگید pes19 تو رتبه بندی چندمه یا چقدر میفروشه

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به احسان

      نویسنده

      بین 40 بازی برتر که نیست. با توجه به اینکه زمان زیادی از عرضه بازی گذشته و همچنین اینکه طرفداران زیادی تو دنیا نداره، فروش بازی زیاد نیست.