Need-for-Speed-Heat
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی Need for Speed Heat اعلام شد

یحیی رحیمی 24 مرداد 1398 بدون دیدگاه
663 بازدید

این هفته چندین شایعه و گمانه زنی از نسخه جدید سری Need for Speed را شاهد بودیم و بالاخره EA دست به کار شد و بازی Need for Speed Heat را معرفی کرد. این نسخه از بازی ما را به شهر Palm City می برد که دقیقا مشابه شهر میامی ایالت فلوریدا آمریکاست و به نظر می رسد که این نسخه به ریشه های اصلی خود بازگشته است.

در تریلر منتشر شده از بازی می توان انواع و اقسام اتومبیل های جدید را مشاهده کرد. همچنین در ویدیو یک خط داستانی مشاهده می شود و صدای فردی که یکی از شخصیت های اصلی بازی است نیز شنیده می شود. همچنین گوشه هایی از گیم پلی بازی نیز در ویدیو موجود است و در آخر بازی کاملا شبیه Need for Speed است.

کمپانی EA و استودیو Ghost Games در کنفرانس خبری خود در مورد Need for Speed Heat گفته اند که این بازی روی شخصی سازی و فرهنگ شهری تمرکز کرده است و می خواهد داستانی داشته باشد که همه را در بازی نگه دارد. همه این صحبت ها روی کاغذ عالی به نظر می رسند و امیدواریم که گزینه های شخصی سازی و تغییر و اسپورت ماشین ها با ریز تراکنش ها گره نخورده باشد و مانند نسخه قبلی لازم نباشد برای اسپورت گوشه به گوشه ماشین پول پرداخت کرد.پ

کارگردان بازی نیز در این مورد گفته است که آن‌ها می دانند طرفداران اتومبیل ها و چالش های بیشتری می خواهند و آن‌ها به درخواست هواداران جواب داده اند. همچنین تمامی جنبه های بازی از عملکرد خودروها، استایل رانندگی و طراحی ماشین ها کاملا بهبود پیدا کرده اند و همه چیز با خلاقیت تیم توسعه بازی پر شده است.

در آخر تاریخ عرضه بازی Need for Speed Heat نیز اعلام شده است و بر این اساس روز 8 نوامبر 2019 شاهد عرضه بازی به بازارها خواهیم بود. این همان روزی است که Death Stranding عرضه خواهد شد و باید ببینیم که کدام یک موفق به فروش بیشتر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.