death stranding
یحیی رحیمی

مصاحبه Norman Reedus پیرامون Death Stranding و هیدئو کوجیما

یحیی رحیمی 9 آبان 1398 بدون دیدگاه
709 بازدید

بازی Death Stranding چند روز دیگر عرضه خواهد شد و همه از این بازی عجیب و غریب آگاه هستیم. تا به حال اطلاعات و ویدیوهایی از این بازی دریافت کرده ایم و حالا Norman Reedus که نقش شخصیت اصلی بازی را برعهده دارد، در مصاحبه ای از بازی و همچنین خود هیدئو کوجیما صجبت کرده است.

این مصاحبه توسط The Hollywood Reporter انجام گرفته است و اطلاعات جالبی در اختیار ما می گذارد. Reedus ابتدا از نحوه قبول نقش گفته است و اینکه Guillermo del Toro از او خواسته است که در ساخت یک بازی ویدیویی شرکت کند و همچنین از او جواب نه نمی خواسته است. Norman می گوید که در ابتدای شروع تولید، یک لباس موشن کپچر پوشیده است و همه چیز برای او بسیار عجیب بوده است:

باید داخل این لباس تنگ که تمام بدن را نشان می دهد و به نوعی شرم آور است شوید. باید کلاه به سر کنید که یک دسته بزرگ نیز از داخل آن بیرون آمده است. هر گاه که می خواستم کسی را بغل کنم، این دسته به سر فرد روبه رو برخورد می کرد! کوجیما از من می خواست که یک کودک پلاستیکی را از زمین بردارم و با خود حمل کنم و طوری رفتار کنم که انگار زنده است. بعد به من می گفت که فکر کن حالا هزاران وال مرده جلوی تو هستند و من می گفتم یعنی چه! ذهن او واقعا در سطح دیگری کار می کند. او یک نابغه است نابغه.

Norman Reedus and Hideo Kojima

Reedus در ادامه حسابی از خود کوجیما نیز تعریف کرده است و به نظر از همکاری با او راضی بوده است:

کار با او سرگرم کننده و باحال است. اگر او یک فیلم سینمایی بسازد من قطعا همان لحظه اول آنجا خواهم بود. او دقیقا شبیه گروه Beatles است. هنگام ورود به هر جایی مانند این است که اولیس وارد شده است و همه جیغ و داد می کنند! در هنگام فیلم برداری منن کمی آب می خوردم یا اینکه دهانم را پاک می کردم و کوجیما نیز به من میگفت دوباره همین را تکرار کن. این برای من سوال بود اما او می گفت که قرار است همه به جای تو بازی کنند و در جای تو باشند. او می خواست که بازیکن حس شخصیت را درک کند. من همچنین از کوجیما پرسیدم که آیا ممکن است روزی دیگر به بازیگر احتیاجی نباشد و او نیز در جوابم گفت که نه نمی توان چنین چیزی انجام داد زیرا که بازیگر روح یک عنوان است و نیاز به احساسات انسانی واقعی برای ساخت چنین چیزی داریم.

بازی Death Stranding روز 8 نوامبر روی PS4 عرضه خواهد شد و همچنین اوایل تابستان نیز برای PC.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.