star-wars-jedi-fallen-orderstar-wars-jedi-fallen-order
یحیی رحیمی

کارگردان Star Wars Jedi: Fallen Order از تأثیر God of War 3 روی بازی می‌گوید

یحیی رحیمی 6 آبان 1398 بدون دیدگاه
788 بازدید

تا به حال اطلاعات زیادی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شده است. یکی از صحبت های پیرامون بازی این بوده است که الهام زیادی از بازی های دیگر گرفته شده است. برای نمونه سیستم سختی مبارزات را به سری Souls تشبیه کرده اند. از آن جایی که بازی توسط Stig Asmussen کارگردانی می شود و او نیز قبلا کارگردان بازی God of War 3 بوده است، به نظر الهاماتی از این بازی نیز گرفته شده است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نسبت به عنوان های قبلی کارگردان بسیار سخت تر و فنی تر است. اخیر مصاحبه ای با Stig انجام شده است است و او از تجارب به دست آمده در ساخت God of War صحبت کرده است و اینکه چقدر این تجارت به او کمک کرده است:

Stig-Asmussenمن روی God of War 1 تا God of War 3 کار کرده ام و واضح است که این تاثیر زیادی روی من داشت. تنها طراحی نبود که من را تحت تاثیر قرار داد و بلکه اینکه چطور باید بازی ساخت و چه اندازه کیفیت باید در آن به کار برد و از این نوع چیزها. اگر بخواهم با شما صادق باشم، دروغ گفته ام اگر بگویم که سری God of War تاثیری در ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نداشته است. خنده دار است که چطور همه اینها در یک چرخه تکرار می شوند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است روز 15 نوامبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود. توسعه این بازی به پایان رسیده است و به گفته ای بازی طلایی شده است. همچنین باید بگوییم که نیاز به 40 گیگابایت فضای خالی روی کنسول ها دارید و نسخه های مخصوص Xbox One X و PS4 Pro نیز کیفیت بالاتری دارند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.