days-gone
یحیی رحیمی

توسعه دهنده Days Gone فرایند پیش ساخت بازی جدید خود را شروع کرد

یحیی رحیمی 29 مهر 1398 3 دیدگاه
607 بازدید

بازی Days Gone توانست فروش خوبی را عاید استودیو Sony Bend کند. این بازی هر چند که نمرات مختلفی از جانب منتقدان دریافت کرد اما بازی هنوز دارای محتوا و کیفیت مناسبی بود و توانست بسیاری را سرگرم خود سازد. حالا بر اساس صفحه LinkedIn یکی از توسعه دهندگان این استودیو، فرایند پیش تولید بازی بعدی آن‌ها شروع شده است.

Jeremy Vickery در حین تولید بازی Days Gone مشغول به رهبری تیم نورپردازی بود. او که کار فوق العاده ای در تولید این بازی داشت، حالا در صفحه LinkedIn خود اعلام کرده است که حالا در پیش تولید و برنامه ریزی برای بازی بعدی شان شرکت دارد. به نظر می رسد که استودیو Sony Bend در حال برنامه ریزی برای تولید یک بازی جدید است اما کدام نسل از کنسول ها برای انتشار در نظر گرفته شده اند؟

شایعاتی وجود دارد که این بازی جدید ممکن است ادامه بازی های قبلی استودیو باشد. هر چند که با توجه به عدم دریافت امتیازهای مناسب در مورد بازی Days Gone، تولید نسخه بعدی بعید به نظر می رسد. می توان با قاطعیت گفت که این بازی جدید مخصوص PS5 خواهد بود زیرا که دیگر مجالی برای عرضه بازی های جدید روی PS4 نمانده است. به هر حال Days Gone در نوع خودش فوق العاده بود و باید دید که استودیو می تواند تا چه اندازه فناوری های جدیدی را در بازی های خود به کار گیرد.

استودیو Sony Bend حالا از اشتباهات خود در Days Gone درس گرفته است و ممکن است بخواهد دوباره شانس خود را در این زمینه امتحان کند. بهبود مکانیسم ها و همچنین دورانداختن این چرخه تکراری و حوصله سر بر بازی می تواند کمک بزرگی باشد. اگر یادتان باشد سونی توانست با انتشار Uncharted 2 تمام نکات منفی بازی اول را پوشش دهد و فرانچایزی را تولید کند که همه عاشق آن شوند، چرا Sony Bend نتواند این کار را انجام دهد؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Hosein

    Hosein

    مهمان

    ب دیز گان نمره کم دادن؟؟ واااای خدای من از نظر من همه جوره از رد دد قشنگ تره رد دد رو میزازه تو جیبش

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mousa

    مهمان

    سلام چرا دیگه نیم بها حساب نمیشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mousa

      پشتیبانی

      سلام
      دانلود از سایت نیم بهاست