star-wars-jedi-fallen-order-deluxe-edition
یحیی رحیمی

حجم فایل نصبی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order مشخص شد

یحیی رحیمی 29 مهر 1398 بدون دیدگاه
532 بازدید

حدود یک ماه تا عرضه رسمی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order مانده است و به نظر این بهترین بازی جنگ ستارگانی است که تا به حال دیده ایم و بالاخره طرفداران این فرانچایز می توانند دلی از عزا دربیاورند. حالا که بازی روی فروشگاه های مختلف قرار داده شده است، حجم فایل نصبی آن نیز در کنار سیستم پیشنهادی بازی معرفی شده است. به نظر می رسد که برای اجرای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order روی کنسول Xbox One باید حدود 43 گیگابایت فضای خالی داشته باشید و به نظر این فضا برای PS4 نیز یکی خواهد بود.

ماه آینده شاهد بازی های زیادی خواهیم بود. تعداد بازی های بزرگ فوق العاده بالاست و بالاخره می توان چند روز خوب را با این بازی ها سپری کرد. برای همین لازم است که کمی هارد کنسول دوست داشتنی مان را خالی و مرتب کنیم تا بتوانیم این بازی های جدید را با خیال راحت نصب کنیم. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز تا به حال از طرف هر کسی که بازی را تجربه کرده است، تحسین شده است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از همان ابتدا فوق العاده بود و عجیب است که کسی نسبت به کیفیت بازی واکنشی نشان نداده است. در E3 2019 نیز شاهد گیم پلی بازی بودیم و تازه فهمیدیم که این بازی چه اندازه با کیفیت است و بسیاری از خبرنگاران نیز عنوان بهترین بازی جنگ ستارگان را به آن دادند. با نگاه به این بازی می شود فهمید که بسیاری از بازی های دیگر مانند سری Souls و حتی God of War در ساخت آن شرکت داشته اند و به نوعی منبع الهام توسعه دهندگان بوده اند.

هر چند که EA به اندازه کافی سایه شومی روی سری بازی Star Wars گذاشته است اما بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قطعا فوق العاده خواهد بود و شکی در این نیست. به هر حال حدود 44 گیگابایت فضای خالی کنار بگذارید و تا روز 15 نوامبر نیز منتظر عرضه بازی بمانید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.