FIFA 19
دانلود بازی FIFA 19 برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی FIFA 19 برای PS4

پارسی گیم 1 مهر 1397 47 دیدگاه
26,942 بازدید

دانلود بازی FIFA 19 برای پلی استیشن 4

سری بازی‌های FIFA در رقابت با سری PES، معروف‌ترین بازی شبیه‌ساز فوتبال است که توانایی بالای EA Sports را در ساخت بازی‌های ورزشی نشان می‌دهد. طبق روال سالانه امسال هم نسخه‌ی جدیدی از این سری با نام FIFA 19 روانه‌ی بازار شد که بیست و ششمین نسخه از این سری محبوب است. FIFA 19 نسبت به نسخه‌های قبل تغییرات بزرگی داشته است که مهم‌ترین آن، اضافه شدن UEFA Champions League به بازی است.

گیم‌پلی بازی دچار تغییرات زیادی شده است که کنترل بیشتری را به بازیکنان برای پیش بردن یک مسابقه می‌دهد. Active Touch System یک سیستم کنترل جدید است که برای هدایت بهتر بازیکنان به بازی اضافه شده است. timed finishing به شما اجازه می‌دهد تا دکمه‌ی شوت را برای بار دوم فشار دهید تا زمان دقیق شلیک توپ را معین کنید؛ به عبارتی اگر شما برای بار دوم دکمه شوت را هنگام شلیک به سمت دروازه فشار دهید، بازیکن شما دقیقاً در زمان فشرده شدن دکمه‌ی شوت برای بار دوم به توپ ضربه خواهد زد. 50/50 battles سیستمی است که به شما احتمال از دست دادن توپ را در مقابل یک بازیکن اعلام می‌کند و Dynamic Tactics سیستم جدید دیگری است که به شما اجازه می‌دهد بدون متوقف کردن بازی و در حین کنترل بازیکنان، استراتژی بازیکنان خود را به طور مداوم تغییر دهید. بزرگ‌ترین تغییر FIFA 19، اضافه شدن UEFA Champions League به بازی است که دلیل آن هم منقضی شدن قرارداد Champions League با بازی PES است. آهنگ‌های مربوط به Champions League توسط Hans Zimmer و Vince Staples در بازی به صورت یک Remix قرار داده شده است. بخش The Journey با حضور Alex Hunter در FIFA 19 ادامه پیدا کرده که تمرکز آن بر روی Champions League قرار داده شده است. متأسفانه این آخرین بار است که ما Alex Hunter را خواهیم دید و بخش The Journey در FIFA 19 به پایان خواهد رسید. داستان او در این نسخه از پیوستن او به Real Madrid با جدا شدن Cristiano Ronaldo شروع می‌شود. او بالاخره به رویای خود برای پیوستن به تیم محبوب خود رسیده است و تبدیل به ستاره‌ی اصلی این تیم شده است. آخرین ماجراجویی Alex Hunter، پیروزی در Champions League خواهد بود.

اگر از طرفداران ورزش فوتبال و به خصوص سری بازی FIFA هستید بازی FIFA 19 با تغییرات بسیار زیاد، خود را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های فوتبالی چند سال اخیر کرده است و با اضافه شدن Champions League، تبدیل به یک بازی کامل‌تر نسبت به پیش شده است.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

FIFA 19 is an football simulation video game developed by EA Vancouver and EA Bucharest, as part of Electronic Arts’ FIFA series. Announced on 6 June 2018 for its E3 2018 press conference, it will be released 28 September 2018 for Nintendo Switch, PlayStation 3, PlayStation 4, Microsoft Windows, Xbox 360 and Xbox One. It will be the 26th instalment in the FIFA series. Cristiano Ronaldo appears as the cover athlete of the regular edition, while he and Neymar appear on the Champions and Ultimate Edition packs for the game.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
    • حجم : 38.7 گيگابايت
    • امتیاز :
    • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 6 نفر)
    • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
    • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

    بازی های مرتبط

    arongroups

    دیدگاه کاربران

    تعداد دیدگاه کاربران: 47 دیدگاه
    • Avatar

      عباس

      مهمان

      سلام خسته نباشید این بازی رو با دسته پی اس فور یا بی دسته میشه بازی کرد

      پاسخ دهید
    • Avatar

      سینا

      مهمان

      سلام برای ریجن ۲ cua 11608 اپدیتو قرار بدین دیتای اصلیو دانلود کردم اپدیت نیستش الا خواهشا قرار بدین

      پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد

      مهمان

      سلام اینو باید چطوری دانلود کنم

      پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد مهدی

      مهمان

      سلام ببخشید
      روی کنسول ps4 ورژن 5.05 کپی خور نصب میشه؟؟

      پاسخ دهید
      • پارسی گیم

        پارسی گیم در پاسخ به محمد مهدی

        نویسنده

        سلام
        خیر این نسخه مخصوص اکانت اورجینال هست.

    • Avatar

      tooraj

      مهمان

      سلام من دانلود کردم ریجن ۲ و کنسول من هم هک شده و فرم ور ۵.۰۵ دارم. الان در قسمت debug setting قسمت اینستال گیم رفتم و در هارد اکسترنال که اکسترکت کردم فایل فیفا ۱۹ شما رو از صفر تا ۹ تا pkg فایل نشون میده ولی نصب نمیشه روی هر کدوم میزنم. میشه راهنمایی کنید؟ ممنون

      پاسخ دهید
      • پارسی گیم

        پارسی گیم در پاسخ به tooraj

        نویسنده

        سلام عزیز
        این دیتا مخصوص نسخه های اورجینال هست.

    • Avatar

      سپهر

      مهمان

      سلام خسته نباشید یعنی همین دیتا رو دانلود کنم نمیشه باهاش بازی کرد؟

      پاسخ دهید
      • پارسی گیم

        پارسی گیم در پاسخ به سپهر

        پشتیبانی

        سلام
        میشه

    مشاهده سایر نظرات :
    تعداد دیدگاه کاربران: 47 دیدگاه