NHL 20
یحیی رحیمی

برخورد جدی EA با هرگونه صحبت های نژادپرستانه در بازی ها

یحیی رحیمی 18 خرداد 1399 بدون دیدگاه
400 بازدید

EA Sports از برخورد جدی با افرادی که از الفاظ نژادپرستانه استفاده می کنند گفته است. به نظر می رسد که افراد زیادی از چنین الفاظی در بازی های این کمپانی آمریکایی استفاده می کنند و با گرم گرفتن اعتراض های ضدنژادپرستی در آمریکا، این ناشر بزرگ نیز تصمیم به اعمال قوانین جدیدی در این مورد گرفته است.

EA از آن دسته کمپانی هایی است که از همان روزهای اول حمایت خود را از اعتراض های ضدنژادپرستی نشان داد و همچنین برگزاری رویداد EA Play را هم به همین دلیل به هفته های آینده انداخته است. از سویی انواع و اقسام توهین های نژادپرستانه در بازی های ویدیویی رد و بدل می شود و سری بازی NHL نیز از چنین چیزی مستثنی نیست.

اخیرا افراد زیادی در ساب ردیت EA_NHL از حضور گسترده افرادی با اسم کاربری نژادپرستانه گفته اند و به خصوص این که یوزرنیم ها از اسم جورج فلوید نیز استفاده کرده اند و به نوعی دوباره یک روند نژادپرستانه شروع شده است و همین می تواند باعث خشم عمومی و دلزده شدن کاربران از خود بازی شود.
کاربری در صفحه ردیت بازی NHL 20 نوشته است که این بازی دارای نژادپرستانه ترین جامعه کاربری است که دیده است و برای او عجیب بوده است که EA هیچ کاری در این مورد انجام نمی دهد. کاربر دیگری گفته است که گزارش کردن این افراد کار سختی است و اصلا ابزاری برای چنین چیزی وجود ندارد.

EA Rasicm

به نظر می رسد EA اهمیتی به چنین مسائلی نمی دهد و تازه با شروع اعتراض ها در آمریکاست که به فکر تغییر افتاده است.EA Sports گفته است که اقدامات لازم را برای شناسایی و حذف این افراد انجام داده است و به صورت مداوم در حال جستجو برای پیدا کردن افراد بیشتری است. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.