یحیی رحیمی

شخصیت جدید بازی Apex Legends به نام Seer معرفی شد

یحیی رحیمی 29 تیر 1400 بدون دیدگاه
432 بازدید

بازی Apex Legends به فصل دهم رسیده و در طی چند سال اخیر، پیشرفت بسیار زیادی داشته است. اگرچه روند انتشار محتوای جدید در سال اول به‌کندی پیش رفت؛ اما آپدیت‌های جدید این اثر را به بهترین عنوان بتل رویال برای کامپیوترهای شخصی تبدیل کرد. توسعه‌دهندگان به‌تازگی از لجند جدید فصل دهم اپکس لجندز رونمایی کرد که یک قاتل خونسرد و کاریزماتیک است و می‌تواند در یک‌لحظه، گردوخاک عجیبی در میدان نبرد به پا کند.

شخصیت Seer نسبت به دیگر لجندهای بازی Apex Legends طراحی بهتر دارد و این به لطف همکاری «رابرت ولی»، طراح و انیماتور مشهور است. رابرت ولی جوایز مختلفی دریافت کرده و ممکن است او را به دلیل کارگردانی قسمت Ice از سریال جذاب Love Death & Robots شبکه‌ی نتفلیکس بشناسید. حال همکاری وی و توسعه‌دهندگان استودیو Respawn، لجند جدید به نام Seer است که داستان زندگی‌اش با یک فاجعه‌ی تمام‌عیار گره‌خورده است؛ او همان پسر چشم رنگی است که هر جا می‌رود، مصیبت به بار می‌آورد.

Seer بلای کهکشان‌ها

نماد شخصیت Seer یک پروانه است و اشاره به نفرین‌شدگی او دارد؛ معمولاً پروانه آن‌چنان گرد نور می‌گردد تا بالاخره طعمه‌ی شعله قرار می‌گیرد و این دقیقاً داستان زندگی لجند جدید بازی Apex Legends است؛ اگرچه او همیشه جذب آدم‌ها و اتفاقات جدید می‌شود اما طلسم او، نتیجه‌ای جز تخریب به ارمغان نخواهد آورد. استودیو بازی در طی هفته‌ی گذشته، تصاویری از پروانه و تیزرهای مختلف را داخل بازی به نمایش گذاشته بود و حال فهمیدیم که منظور او چه بوده است.نویسنده بازی در صفحه توییترش نوشته است:

Seer هم‌زمان با یک فاجعه به دنیا آمد؛ همین‌که پایش به زمین رسید، سیاره‌ی کناری دچار انفجار بزرگی شد. به نظر شما تولد او ارتباطی با این اتفاقات ندارد؟ بله اولین فرزند این مادر طلسم شده است و چشمانش می‌تواند تمام دنیا را به آتش بکشد.

جالب است که صندوقچه مخصوص شخصیت Seer را می‌توانید در بخش المپیوس بازی پیدا کنید. درصورتی‌که بتوانید کریستال مخصوص را بدون دریافت یک گلوله، فعال کنید؛ آنگاه یک فایل صوتی در مورد لجند جدید خواهید شنید و یک تیزر کوتاه با نشان پروانه هم به شما نشان داده خواهد شد. خوشبختانه یک پوسته‌ی ویژه برای تفنگ هم در اختیار شما قرار داده می‌شود و این دلایل مناسبی است که هنگام تجربه‌ی بازی، با دقت بیشتری به اطراف نگاه کنید.

بازی Apex Legends

فصل دهم Apex Legends در راه است

در حال حاضر اطلاعاتی از ویژگی‌های شخصیت Seer در دست نیست اما تیزر فصل دهم بازی Apex Legends نشان‌دهنده‌ی آن است این‌که این لجند، از یک نانو پهپاد ویژه به‌منظور یافتن دشمنان استفاده می‌کند. این پهپاد ویژه امکان یافتن موقعیت‌هایی را فراهم می‌کند از دید دیگر لجندها پنهان می‌ماند. در تیزر دیگری از آپدیت بخش World’s Edge خبردار شدیم و قرار است یک تفنگ جدید و میادین مخصوصی برای حالت رنک و رقابتی منتشر شود.

فصل دهم بازی Apex Legends‌ به نام Emergence روز سوم اوت مصادف با دوازده مرداد شروع خواهد شد. منتظر خبرهای بیشتر در رویداد EA Play روز پنج‌شنبه باشید که قرار است تریلر معرفی فصل و شخصیت جدید منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.