alan-wake
یحیی رحیمی

نسخه ریمستر بازی Alan Wake در دست ساخت است

یحیی رحیمی 29 خرداد 1400 بدون دیدگاه
620 بازدید

بر اساس اطلاعات لو رفته از فروشگاه اپیک گیمز، نسخه‌ی ریمستر بازی Alan Wake درحال‌توسعه است و قرار است به‌صورت اختصاصی روی این فروشگاه آنلاین منتشر شود. بازی آلن ویک اولین بار در سال 2010 و برای کنسول ایکس باکس منتشر شد. استودیو Remedy‌ بعدها بازی را برای کامپیوتر هم منتشر کرد و توانست با اقبال گیمرها و منتقدان روبه‌رو شود. با توجه به گزارش‌های منتشرشده، ریمستر بازی در حال انجام است و قرار است نسل تازه‌ای از گیمرها را هم عاشق دنیای مرموز آلن ویک کند.

به گزارش وب‌سایت EpicData که تمامی آرشیو فروشگاه اپیک گیمز و تغییرات آن را بررسی می‌کند، ریمستر بازی Alan Wake در دست توسعه قرار دارد. این سایت موفق به یافتن اسم بازی Alan Wake Remasterd داخل فروشگاه شده است و جالب است که استودیو رمدی هم به‌عنوان توسعه‌دهنده قیدشده است. بر اساس صفحه‌ی پیداشده از بازی، انتظار ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از ذخیره‌ی ابری را داشته باشید.

فعلاً تنها یک‌رشته کد داخل فروشگاه پیداشده و این اسامی از دل آن‌ها بیرون کشیده شده و درنتیجه انتظار اتفاقات بزرگ را نداشته باشید. فعلاً هیچ اطلاعاتی از ریمستر بازی Alan Wake نمی‌دانیم اما انتشار چنین اثری برای همگان منطقی است و طرفداران این استودیو، مدت‌هاست منتظر چنین خبری بودند تا بالاخره بتوانند دنیای جذاب و مخوف الن ویک را باکیفیت گرافیکی بهتری تجربه کنند.

آلن ویک

ریمستر بازی آلن ویک، تنها شایعه‌ای نیست که در مورد این مجموعه وجود دارد و ماه گذشته هم اطلاعاتی در مورد ساخت بازی Alan Wake 2 منتشر شد. با توجه به اطلاعات و گزارش‌های منتشرشده، بازی آلن ویک 2‌ توسط رمدی و با بودجه‌ی اپیک گیمز ساخته می‌شود. با توجه به آنکه طرفداران منتظر معرفی یک بازی جدید هستند، انتشار گزارش‌ها و شایعات در مورد بازسازی نسخه‌ی اول منطقی به نظر می‌رسد.

انتشار Final Fantasy 7 Remake برای کامپیوتر؟

آلن ویک تنها بازی نیست که توسط وب‌سایت EpicData گزارش‌شده است. این وب‌سایت موفق به پیدا کردن بازی Final Fantasy 7 Remake هم در بانک اطلاعاتی اپیک گیمز شده است. می‌دانیم که این اثر اکشن نقش‌آفرینی در انحصار کنسول پلی‌ استیشن قرار دارد اما قرارداد میان شرکت اسکوئر انیکس و سونی به‌صورت دائمی نیست و این بازی بالاخره باید برای کامپیوتر هم منتشر شود. قرار بود یک سال پس از انتشار بازی این اتفاق بیفتد، اما سونی قرارداد را به مدت شش ماه دیگر تمدید کرد.

قرار گرفتن اسم بازی Final Fantasy 7 Remake در بانک اطلاعاتی فروشگاه اپیک گیمز، انتشار آن برای کامپیوتر را تائید نمی‌کند اما ازآنجایی‌که شرکت اسکوئر انیکس با اپیک گیمز رابطه‌ی نزدیک دارد و اخیراً بازی Kingdom Hearts را هم به‌صورت انحصاری روی این فروشگاه منتشر کرده، بعید نیست که فاینال فانتزی 7 هم به مدت چند ماه در انحصار این فروشگاه باشد. قرارداد میان سونی و اسکوئر انیکس در آذرماه به اتمام خواهد رسید و احتمالاً تا آن زمان، هیچ خبری در مورد بازی دریافت نکنیم. گفتنی است توسعه‌ی قسمت دوم بازی هم مدت‌هاست شروع شده و فعلا از تاریخ انتشار آن خبر نداریم؛ گزارش‌ها از انتشار بازی در سال 2022 خبر می‌دهند.

شرکت Square Enix به شدت در حال کار روی مجموعه‌ی فاینال فانتزی است و می‌دانیم که توسعه‌ی بازی Final Fantasy 16 در حال انجام است و در سوی دیگر، خبرهایی از ساخت یک فاینال فانتزی انحصاری دیگر برای پلی استیشن 5 هم منتشر شده است.

نظر شما در مورد انتشار ریمستر‌ بازی Alan Wake‌ چیست؟

منبع:‌VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.