fifa 20
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفته بریتانیا: FIFA 20 بدون رقیب

یحیی رحیمی 23 مهر 1398 بدون دیدگاه
670 بازدید

هفته جدید میلادی نیز شروع به کار کرد و همه می دانید که با شروع هفته، چارت فروش هفتگی بریتانیا نیز منتشر می شود. مانند همیشه FIFA 20 به موفقیت عجیب و غریب خود ادامه داده است و به نظر می رسد که فعلا هیچ رقیبی برای این بازی پیدا نمی شود. تعداد بازیکنان FIFA 20 از مرز 10 میلیون نفر گذشته است و فعلا این هفته نیز صدر جدول را در دست دارد. از سوی دیگر بازی Ghost Recon Breakpoint نیز توانسته همان مقام دوم هفته گذشته خود را حفظ کند.

در مقام سوم چارت این هفته نیز می توان بازی Mario Kart 8 Deluxe را مشاهده کرد که هفته هاست بین 10 بازی برتر قرار دارد و عجیب است که هیچ نیرویی نمی تواند این بازی را به پایین بکشد. از سوی دیگر این Gears 5 مایکروسافت است که ر مقام 4 جدول را به دست گرفته است و همه از تعداد بازیکنان زیاد این بازی جذاب خبر داریم. از جمله بازی های جدید نیز می توان به GRID اشاره کرد که با توجه به انتشار در هفته گذشته، مقام پنجم جدول را به دست آورده است و شروع خوبی برای این بازی اتومبیل رانی حساب می شود و قطعا Codemasters باید از این اتفاق خوشحال باشد.

بازی Minecraft نیز جایگاه 6 جدول را به دست دارد و این بیشتر به دلیل فروش کنسول های باندل شده توسط مایکروسافت است. از سوی دیگر Borderlands 3 نیز هنوز در بین 10 بازی قرار دارد. در میان بازی های جدید هفته گذشته نیز می توان به Concrete Genie اشاره کرد که جایگاه 35 جدول را به دست آورده است و این در حالی است که بازی جدید Yooka-Laylee and the Impossible Lair نیز مقام 31 را در دست دارد که شروع چندان خوبی حساب نمی شود.

می توانید در زیر نگاهی به 10 بازی برتر هفته بیندازید.

  1. FIFA 20
  2. Ghost Recon Breakpoint
  3. Mario Kart 8 Deluxe
  4. Gears 5
  5. GRID
  6. Minecraft
  7. The Legend of Zelda: Link’s Awakening
  8. Borderlands 3
  9. Grand Theft Auto 5
  10. Sea of Thieves

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.