ubisoft
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت در حال تغییر تیم ویراست خود برای تغییر جهت بازی های آینده است

یحیی رحیمی 29 دی 1398 بدون دیدگاه
387 بازدید

وقتی که صحبت به یوبی‌سافت می رسد، این کمپانی فرانسوی توسط همان فرمول خاص خودش موفقیت زیادی به وجود آورده است و توانسته فرانچایزهای زیادی را به بازار عرضه کند. به طور کل تمام بازی های یوبی‌سافت که در دهه گذشته منتشر شده است به نوعی جهان باز بوده اند و همچنین مراحل فرعی بسیار زیادی داشته اند و البته المان های آنلاین نیز به وضوح در این بازی ها دیده می شود.

جدا از آن می توان به ساخت داستان های فوق العاده اشاره کرد و نمونه های آن‌ها را می توان در فرانچایزهای Assassin’s Creed تا Far Cry مشاهده کرد. این فرمول توانسته سالها موفقیت یوبی‌سافت را تضمین کند اما به نظر می رسد که دیگر این رویه زمانش به سر آمده است و باید فکری به حال آینده کرد. در جدیدترین گزارش Video Games Chronicle بیان شده است که تیم ویراست یوبی‌سافت در حال بازسازی و تغییر کامل است.

این تیم ویراستاری به نظر از صدها طراح و تولید کننده تشکیل شده است که در تمام بخش های مختلف تولید بازی حضور دارند و فرایند طراحی تا نوشتن متن بازی را بررسی می کنند. این افراد جزو مهم ترین های کمپانی یوبی‌سافت هستند و حالا قول تغییر داده شده است. به نظر می رسد که این کار نتیجه بازی های ضعیف اخیر این کمپانی مانند The Division 2 و Ghost Recon: Breakpoint باشد.

یوبی‌سافت در گفتگو با VGC گفته است که تیم جدید با اهداف تازه شروع به کار خواهد کرد. به نظر تاخیر در عرضه بازی های جدید مانند Watch Dogs: Legion و… نیز به همین تصمیم مربوط باشد و یوبی‌سافت می خواهد با رویکرد جدیدی بازی های خود را منتشر کنند. یوبی‌سافت در این مورد گفته است که آن‌ها تنها نظر یک یا دونفر را وارد بازی می کنند و همین باعث تکرار شده است و این مشابهت نیز میان تمام بازی ها باعث شده است که مزه همه آن‌ها یکی باشد.

نظر شما در مورد فرمول طلایی یوبی‌سافت چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.