بازی FIFA 21
مهدی ملکی

بازیکنان FIFA 21 اکنون می‌توانند روی هزینه‌های خود نظارت کنند

مهدی ملکی 23 آبان 1399 بدون دیدگاه
614 بازدید

شرکت Electronic Arts حاشیه‌های بسیاری را در طول سال‌های اخیر تجربه کرده است. روش‌های بازاریابی و راه‌های درآمدزایی این ناشر بزرگ به‌گونه‌ای مورد توجه قرار گرفته است که بازیبازان بسیاری به انتقاد از این شیوه‌ها پرداخته‌اند. بحث‌ها در این زمینه فقط به انتقاد ختم نشده و مسئله استفاده از لوت باکس‌ها جزوی از دعاوی حقوقی شده است. حال به نظر می‌رسد که EA محدودیت‌هایی را در دسترس قرار خواهد داد تا شما بتوانید از این قبیل مسائل رها شوید.

الکترونیک آرتز در حال اضافه کردن ویژگی جدیدی به نام Playtime به بازی FIFA 21 است که باعث می‌شود نظارت بیشتری روی مقدار زمان بازی کردنتان داشته باشید. همچنین طی صحبت‌های EA، ویژگی‌های دیگری هم به بازی اضافه می‌شوند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با اعمال محدودیت، روی هزینه‌ها و زمان صرف شده بازی کنترل داشته باشند.

بیانیه EA این‌گونه درباره Playtime توضیح می‌دهد:

قابلیت Playtime خلاصه‌ای از مقدار زمانی که صرف FIFA 21 کرده‌اید را در اختیارتان قرار می‌دهد و اجازه می‌دهد که محدودیت‌هایی برای نحوه بازی کردنتان قرار دهید؛ برای مثال می‌توانید مشخص کنید که چند مسابقه را انجام دهید، چه مقدار FIFA Point بخرید و تعداد FUT Pack هایی را که می‌توان با FUT Coin ها باز کرد یا با FIFA Point ها خرید را مشخص کنید. بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته است؛ ترکیب این ردگیری‌ها و محدودیت‌ها که ویژگی Playtime ارائه می‌دهد و در کل ارائه اطلاعات بیشتر باعث می‌شوند که کاربر در مورد روش بازی کردنش احساس آرامش بیشتری کند. این ويژگی‌ها وقتی با موارد هوشمند ترکیب می‌شوند تا بازیکن را در تصمیم گیری راهنمایی کند و او را قادر می‌کند که تعادل مناسبی را در بازی کردن بیابد. ما به بهبود و پرورش این ابزارها و منابع ادامه می‌دهیم تا روش‌های بیشتری را برای شکل دادن تجربه بازی کردن شما فراهم کنیم. البته هیچ راهی برای جلوگیری از دور زدن این محدودیت‌ها توسط بازیکنان نیست. هدف ویژگی Playtime این است که به جای بررسی فعال به بازیکنان دید بیشتری از مدت‌زمان صرف شده روی بازی بدهد. EA تمرکز خود را بر آن گذاشته است که اگر بازیکنان می‌خواهند نحوه بازی خود را کنترل کنند، ابزار و منابع لازم جهت شکل دادن آن را مهیا کند.

همچنین در وب‌سایت رسمی FIFA 21 اشاره شده است که شما قادر هستید که هرگونه محدودیتی را اعمال کنید، اما زمانی که به این محدودیت می‌رسید تنها یک اعلان برای شما ارسال می‌شود و بازی نمی‌تواند شما را از چیزی محروم کند. این ویژگی از هم اکنون برای نسخه PC بازی FIFA 21 در دسترس است و هفته آینده نیز برای کنسول‌ها فعال می‌شود.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.