the-outer-worlds
یحیی رحیمی

حجم فضای خالی موردنیاز برای اجرای The Outer Worlds اعلام شد

یحیی رحیمی 22 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,423 بازدید

بازی The Outer Worlds از آخرین ساخته های استودیو Obsidian Entertainment است. این بازی در واقع یک تک نفره علمی تخیلی در ژانر نقش آفرینی است که به بازیکن اجازه گشت و گذار در فضا و سیارات مختلف را می دهد. شخصیت اصلی بر اساس آنچه که بازیکن انتخاب می کند پیش می رود و به نوعی تصمیمات مختلف تاثیر فوق العاده زیادی روی روند پیش بردن داستان دارند.

از همان روز اول توسعه دهندگان از فضای خاکستری داستان خبر دادند به طوری که هر تصمیمی که بازیکن می گیرد، دارای عواقب خود است و این طور نیست که انتخاب یک گزینه به معنی موفقیت شما در آخر باشد. حتی بعضی می گویند که The Outer Worlds بسیار به Fallout شباهت دارد و همچنین خبرهایی از محتوای فوق العاده زیاد بازی نیز دریافت کرده ایم و جالب است که حتی می شود شخصیت های اصلی را نیز کشت و از داستان حذف کرد که البته در این صورت تمام داستان را تجربه نخواهید کرد.

مایکروسافت صفحه بازی The Outer Worlds در فروشگاه خود را به روزرسانی کرده است و حالا می دانیم که چه فضای خالی برای نصب این بازی باید کنار بگذاریم. برای نصب بازی روی Xbox One لازم است که 36.78 گیگابایت کنار بگذارید و همان طور که می دانید حجم فایل نصبی روی پلتفرم های دیگر نیز مشابه همین خواهد بود و ممکن است در حد یکی دو گیگابایت بالا و پایین را شاهد باشیم.

جالب است که بازی The Outer Worlds برای کنسول Switch نیز عرضه خواهد شد و البته فعلا تاریخ عرضه برای این کنسول مشخص نیست اما همه می دانیم که حجم فایل نصبی بازی برای این کنسول فوق العاده پایین تر خواهد بود. این بازی جذاب قرار است روز 25 اکتبر میلادی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود. بازی از طریق Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود و بنابراین می توانید همان روز اول به رایگان بازی را تجربه کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.