Pillars of Eternity II Deadfire
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Pillars of Eternity II: Deadfire مشخص شد

یحیی رحیمی 8 بهمن 1396 بدون دیدگاه
769 بازدید

یکی از عنوان‌های مورد انتظار کمپانی Obsidian Entertainment بازی Pillars of Eternity II: Deadfire است که در دنیایی خیالی به نام Eora به وقوع می‌پیوندد. شخصیت‌های بازی توانایی‌هایی همچون خواندن افکار افراد را دارا هستند و تصمیماتی که بازیکن در طول بازی می‌گیرد، بر نحوه پیش بردن داستان تأثیر می‌گذارد.

حال استدیو Obsidian تاریخ انتشار این بازی را برای رایانه‌های شخصی اعلام کرده است که طبق این خبر، این بازی در 10 اردیبهشت سال آینده (3 آوریل سال میلادی) به‌صورت دیجیتالی از طریق فروشگاه‌های Humble، Steam و GOG با قیمت 50 دلار در دسترس خواهد بود. نسخه‌های فیزیکی بازی نیز دارای سه نسخه استاندارد، Deluxe و Obsidian Edition بوده که با قیمت 60 دلار قابل‌خرید هستند. در این نسخه‌ها مواردی همچون موسیقی متن، مجسمه Beakhead، نقشه و همچنین کتاب راهنمای این بازی قرارگرفته است.

نسخه Obsidian Edition با تمام ویژگی‌های ذکرشده به‌ همراه سه عدد DLC با قیمت 75 دلار در دسترس خواهد بود. همچنین کسانی که نسخه فیزیکی بازی را تهیه می‌کنند؛ از نقشه پارچه‌ای بازی و همچنین چند پست کارت و … بهره‌مند خواهند بود. البته از یاد نبرید که اگر بازی را پیش‌خرید کنید، آیتم‌های جذابی همچون اسکلت St. Drogga و پرچم Black Flag را نیز دریافت خواهید کرد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.