بازی Avowed
ارحام ادبخواه

بازی Avowed قرار نبود تک نفره باشد

ارحام ادبخواه 19 مرداد 1402 بدون دیدگاه
271 بازدید

بازی Avowed که نقش آفرینی جدید استودیو آبسیدین محسوب می‌شود، در ابتدا قرار بود یک بازی Co-op و آنلاین باشد. مدیرعامل این استودیو در ابتدا روی حالت Co-op اصرار زیادی داشت، ولی بعد متوجه شد که این تصمیم اشتباه است و آن‌ها باید Avowed را به یک تجربه تک نفره و داستان محور تبدیل کنند.

استودیو آبسیدین یکی از نابغه‌های سبک نقش آفرینی محسوب می‌شود و با آثاری نظیر Outer Worlds، Fallout: New Vegas و Pillars of Eternity این موضوع را ثابت کرده است. حال آن‌ها در جدیدترین پروژه خود به سراغ بازی Avowed رفتند که شباهت زیادی به The Elder Scrolls V: Skyrim دارد. هرچند که این بازی هنوز توجه زیادی دریافت نکرده، اما قرار است به یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های ایکس باکس تبدیل شود.

بازی Avowed که یک نقش آفرینی جهان باز و اول شخص به شمار می‌رود، در دنیای فانتزی مجموعه Pillars of Eternity جریان دارد. گیمر در این بازی نقش یک کاراکتر شخصی‌سازی شده را به دست می‌گیرد و به عنوان نماینده امپراطوری Aedyr، باید به بررسی یک بیماری پخش شده و خطرناک بپردازد. با این وجود، هنوز اطلاعات زیادی در مورد بازی مورد بحث وجود ندارد و باید منتظر خبرهای رسمی از سوی خود استودیو آبسیدین باشیم.

اما ورای اطلاعات محدود موجود، می‌دانیم که روند ساخت بازی Avowed در میانه‌های راه تغییر کرده است. در حال حاضر این بازی نقش آفرینی تمرکز خود را روی شخصیت‌های همراه گذاشته و می‌خواهد کاری کند که گیمرها به کلاس‌های مرسوم آثار RPG محدود نشوند. اما اوضاع همیشه این شکلی نبوده و تیم سازنده، در ابتدا ایده‌های متفاوتی برای اثر مورد بحث داشته است.

بازی Avowed

بازی Avowed قرار بود یک بازی Co-op و آنلاین باشد

طبق اطلاعات موجود، فرگوس اورکوهارت به عنوان مدیرعامل استودیو آبسیدین، می‌خواست بازی Avowed را به یک ویدیو گیم چندنفره تبدیل کند. او مدت زمان زیادی روی این ایده اصرار داشته و فکر می‌کرده که چنین ایده‌ای برای شرکت‌های ناشر جذاب‌تر است. درست است که استودیو مذکور در حال حاضر جزئی از تیم ایکس باکس محسوب می‌شود، اما در آن موقع به عنوان یک توسعه دهنده مستقل فعالیت می‌کرده و قاعدتا به دنبال راهی برای متقاعد کردن ناشرها بوده است.

اما رفته رفته هم خود اورکوهارت و هم سایر اعضای تیم متوجه شده‌اند که تبدیل بازی Avowed به یک اثر چندنفره، برای آن‌ها ایده مناسبی نیست. در واقع اگر بازی مورد بحث به یک ویدیو گیم آنلاین تبدیل می‌شد، سازندگان از حوزه تخصص خود دور می‌شدند و کارهایی را انجام می‌دادند که در آن ماهر نبودند. هرچه که باشد همه ما استودیو آبسیدین را برای آثار تک نفره با داستان قوی می‌شناسیم.

خوشبختانه گذر زمان فرگوس اورکوهارت و سایر اعضای تیم را متوجه اشتباه به وجود آمده کرد تا آن‌ها بی‌خیال عناصر چندنفره شوند. بدین ترتیب، بازی Avowed در حال حاضر یک نقش آفرینی بزرگ و تک نفره محسوب می‌شود که قرار است در سال 2024 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر شود. طبق گفته سازندگان، می‌توان این بازی را بر اساس عظمت و مقیاس با آثاری مانند The Outer Worlds 2 و Star Wars: Knights of the Old Republic 2 مقایسه کرد.

نظر شما در مورد تغییرات بازی Avowed نسبت به گذشته چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.