need-for-speed-heat
یحیی رحیمی

بازی Need for Speed Heat طلایی شد؛ ایستگاه بعدی انتشار

یحیی رحیمی 20 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,772 بازدید

کمپانی EA سالهاست به تولید سری بازی اتومبیل رانی Need for Speed می پردازد. این سری تا به حال فراز و نشیب های مختلفی را شاهد بوده است و البته از روزهای اول خود فاصله گرفته است. چند نسخه قبلی بازی آنچنان که باید در شان اسم بازی نبود و حالا EA امسال با نسخه جدیدی از بازی به بازارها برمی گردد و می خواهد شانس خود را امتحان کند. این Need for Speed Heat است که می خواهد همه معادلات را بهم بریزد.

بازی Need for Speed Heat در نگاه اول جاه طلبانه و جذاب به نظر می رسد. این بازی در تلاش برای برگشت به ریشه های خود است و حالا به نظر می رسد که توسعه دهندگان تمام تلاش خود را برای این بازی به خرج داده اند و دیگر همه چیز به پله آخر توسعه رسیده است. امروز اعلام شد که بازی طلایی شده است و ماه بعد شاهد عرضه رسمی این بازی خواهیم بود.

Ben Walke که یکی از اعضای بلند مرتبه EA است در حساب توییتر خود از طلایی شدن بازی Need for Speed گفته است. این به معنی آن است که توسعه این اتومبیل رانی جهان باز به پایان خود رسیده است و حالا نسخه اصلی برای کپی گرفتن روی دیسک های بازی فرستاده شده است. هر چند قرار نیست که استودیو Ghost Games که مسئول ساخت بازی است دیگر بیکار بنشیند و باید در این مدت باگ های مختلف را برطرف کند تا در آپدیت روز اول بازی، دیگر بازیکن شاهد مشکل جدی نباشد.

جالب است افرادی که نسبت به بازی Need for Speed Payback بسیار عصبانی بودند و نقدهای منفی زیادی به ثبت رساندند، حالا در مورد بازی Need for Speed Heat خوشبین هستند و باور دارند که این بازی می تواند طرفداران خود را بازگرداند. خبری از لوت باکس ها نیست و همچنین جدال بین پلیس و رانندگان نیز بالاتر رفته است و البته نیازی به اتصال مداوم به اینترنت نیست. قرار است که Need for Speed روز 9 نوامبر برای کنسول های نل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.