FIFA-21
یحیی رحیمی

فصل اول Ultimate Team بازی FIFA 21 معرفی شد

یحیی رحیمی 10 مهر 1399 بدون دیدگاه
609 بازدید

EA امروز از وب اپ بازی FIFA 21 برای بخش Ultimate Team رونمایی کرد و اگر از افرادی هستید که روی این بخش حساس هستید، حالا وقت آن است که وارد سایت شده و فرایند ارتقای تیم را از طریق نقل و انتقالات و بسته‌های در نظر گرفته شروع کنید. این وب‌سایت، یک تصویر کلی از نحوه پیشرفت توانایی بازیکنان در فصل اول ارائه می‌کند و فعلاً همان محتوای بازی FIFA 20 را با یک سری تغییرات کوچک اما جذاب شاهد هستیم.

البته باید گفت که هنوز محتوای کامل بخش Ultimate Team بازی FIFA 21 اضافه نشده و قرار است سیستم SBC در کنار Icon Swaps به بازی برگردد که روند اضافه کردن بازیکنان بزرگ به تیم را آسان خواهد کرد. جوایز فصل اول دقیقاً مشابه نسخه قبلی است و EA یک سری رویدادهای مخصوص را در نظر گرفته که روز انتشار، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که جوایز خوبی برای پیشرفت تیم در اختیار شما قرار خواهد داد. فعلاً لیست چالش‌ها و اهداف اعلام‌نشده و با شروع فصل اول، اعلام خواهند شد.

سیزن پس فصل اول بازی FIFA 21 هم مشابه نسخه قبلی است. تعداد زیادی پک‌های غیرقابل‌انتقال و آیتم‌های تزئینی و قرض دادن بازیکن وجود دارد و در آخر فصل هم موفق به دریافت نسخه 85 کارت بازیکنانی مانند الکساندر لاکازت، مارسل سابیتزر و خوان برنات خواهید بود. با توجه به آنکه لیگ جزیره امسال بسیار پرشور و جدی‌تر شروع‌شده است، انتخاب بسیاری از کاربران، لاکازت خواهد بود.

خبر خوب آن است که بخش Milestones بالاخره تغییرات خوبی به خود دیده است. این بخش در بازی FIFA 20 اضافه شد اما EA هیچ‌گاه از آن استفاده نکرد. این بخش موردحمایت استودیو قرارگرفته و آپدیت‌های مخصوصی دریافت خواهد کرد تا چرخه سرگرم شدن بازیکنان ادامه یابد و اتفاقی که در مورد نسخه قبل افتاد، تکرار نشود. بازی FIFA 21 روز 6 اکتبر برابر با 15 مهر منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.