Microsoft Flight Simulator
یحیی رحیمی

نمرات و نقدهای اولیه بازی Microsoft Flight Simulator: پرواز بر فراز جهان

یحیی رحیمی 28 مرداد 1399 2 دیدگاه
1,012 بازدید

بازگشت بازی Microsoft Flight Simulator قطعا ارزش جشن گرفتن را دارد. این فرانچایز در طول نسخه های پیشین طرفداران زیادی پیدا کرده است و بالاخره شاهد یک نسخه کامل با حضور 37 هزار فرودگاه و میلیاردها ساختمان در طول نقشه بزرگ آن هستیم. این بازی امروز روی PC منتشر شد و می توانید همین الان بازی را دریافت کنید اما نظر منتقدان در مورد محتوای آن چیست؟

توسعه دهندگان بازی Microsoft Flight Simulator به منظور ارایه یک گرافیک بی نظیر، تصاویر ماهواره ای زیادی را شبیه سازی کرده اند و یک دنیای کاملا واقعی پدید آورده اند. الگوریتم بازی از واقعیت الگو گرفته است و ترافیک هوایی با جزئیات زیادی گنجانده شده است. برای نصب بازی نیاز به 150 گیگابایت فضای خالی دارد و با وجود این همه جزئیات و فرودگاه ها، چنین چیزی عجیب نیست. اما بپردازیم به چند خط از بررسی منتقدان:

IGN – 10

بازی Microsoft Flight Simulator فوق العاده است. سخت است که احساس بی نظیر پریدن داخل هواپیما و آزادی پرواز به هر نقطه از دنیا را توصیف کنم. وجود نقشه ای که سراسر دنیا را پوشش داده است، این بازی را از یک عنوان بی نظیر به یکی از بهترین شبیه سازهایی که تا به حال تجربه کرده ام تبدیل کرده است. هر چند مشکلاتی مانند زمان بارگذاری وجود دارد اما دیدن مکان های مشهور و فرود آمدن در تمامی فرودگاه های شناخته شده یا پرواز در میانه آمریکای جنوبی حس خوبی دارد.

Press Start – 10

اگر می خواهید این بازی را تنها به دلیل جلوه های بصری تجربه کنید، مطمئنم که عاشق آن خواهید شد. از نظر گرافیکی با یک عنوان بی نقص روبه رو هستیم. هیچ چیز زیباتر از خروج از یک طوفان و دیدن آفتاب نیست. از آنجایی که پروازهای جهانی به دلیل پاندمی موجود کاهش یافته است، حالا زمان خوبی برای عرضه بازی است و می توانید لذت پرواز بر روی خانه و شهرتان را تجربه کنید.

VG247 – 5/5

Microsoft Flight Simulator

استودیو آسوبو در مورد بازی گفته است که با یک پروژه 10 ساله روبه رو هستیم و قرار است محتوای زیادی به آن اضافه شود. بازی اصلی کاملا رضایت بخش است و من شخصا به دنبال تجربه آن در طول 10 سال گفته شده هستم. بازی از نظر فنی هم فوق العاده عمل کرده است و یک شبیه ساز آموزشی هم به حساب می آید. هر چه از این بازی بگویم کم گفته ام.

Eurogamer – Essential

من هیچ تجربه ای در زمینه پرواز و خلبانی ندارم اما بازی Microsoft Flight Simulator طوری طراحی شده است که من را جذب خود کرد. این بازی در چند وقت اخیر فرصت ماجراجویی و گشتن بخش های مختلفی از دنیا را در اختیار من قرار داده است. بازی تمامی ترافیک هوایی را با بیشتری جزئیات شبیه سازی کرده است و با وجود بی پایان بودن بازی، بی ادبانه خواهد بود اگر از آن خرده بگیرم.

 

 

microsoft flight simulator meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    آرش

    مهمان

    ایولا من یکی که عاشق اینجور بازیام ????

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Sepehr

    مهمان

    این بازی کرک شده کی واسه دانلود میزارین؟

    پاسخ دهید