marvels-avengers
یحیی رحیمی

اتمام داستان بازی Marvel’s Avengers حدود 10 تا 12 ساعت طول خواهد کشید

یحیی رحیمی 15 مهر 1398 بدون دیدگاه
486 بازدید

کمپانی Square Enix تصمیم دارد که بازی Marvel’s Avengers را همانند یک سرویس آنلاین زنده ارایه دهد. به این صورت که هر بار محتوای جدیدی برای بازی منتشر شود و بازیکنان دائم سرگرم شوند. آن‌ها برنامه های زیادی برای گنجاندن داستان ها، مکان ها و شخصیت های مختلف به بازی دارند اما بازی با چه محتوایی ارایه خواهد شد و قرار است که اتمام داستان آن چه اندازه طول بکشد.

استودیو Crystal Dynamics در سال های گذشته بازی های چندان طولانی تولید نکرده است و انتظار می رود که همین روند با Marvel’s Avengers نیز ادامه یابد. مدیر برند استودیو به نام Rich Briggs اخیرا در مورد داستان اصلی بازی صحبت کرده است و گفته است که اتمام آن بین 10 تا 12 ساعت طول خواهد کشید:

من فکر می کنم که این بستگی به شما دارد که چه اندازه وارد عمق بازی شوید. اگر فکر می کنید که بازی مشابه عنوان های قبلی استودیو است و تنها هسته اصلی داستان اهمیت دارد، چیزی بین 10 تا 12 ساعت در اختیار شما خواهد بود. اما اگر می خواهید هر آنچه در بازی وجود دارد را با همه مراحل فرعی و همه چیز دیگر تجربه کنید، باید بگویم که حدود 30 ساعت بیشتر به این زمان باید اضافه کنید. ما هنوز اعداد اصلی را در دست نداریم اما می توانید بازی را با عنوان های قبلی که منتشر کرده ایم مقایسه کنیم و البته که داستان گسترش بیشتری دارد و همچنین هیروهای بیشتری قرار است در محتوای بعد از انتشار بازی اضافه شوند.

داستان 10 تا 12 ساعته اصلا کافی نیست و همه می دانیم که چقدر زود می توان چنین چیزی را پایان داد اما 30 ساعت محتوای فرعی می تواند قابل توجه باشد و این هم بستگی به کیفیت مراحل دارد. البته که توسعه دهندگان نیز برنامه های زیادی برای محتوای بعد از انتشار بازی دارند. بازی Marvel’s Avengers روز 15 مه 2020 عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.