Kingdom Hearts III
یحیی رحیمی

اولین DLC بازی Kingdom Hearts 3 به نام ReMIND معرفی شد

یحیی رحیمی 9 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
594 بازدید

بازی Kingdom Hearts 3 را که به یاد دارید؟ این بازی بعد از فراز و نشیب های زیادی بالاخره از دل روند توسعه سر در آورد و شاهد عرضه آن بودیم. بعد از آن بود که دیگر اطلاعات خاصی از این بازی دریافت نکرده ایم و تقریبا بازی به حاشیه رانده شد. حالا به تازگی اولین DLC بازی به نام ReMIND لو رفته است.

کارگردان Kingdoms Hearts 3 به نام Tetsuya Nomura شخصا اولین اطلاعات از DLC بازی را حین کنسرت ارکسترال بازی در شهر توکیو بیرون داده است. او تنها نام این بسته الحاقی جدید را گفته است و هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه پیش روی ماست و باید انتظار چه را داشته باشیم در دست نداریم.

همان طور که گفتیم، اولین DLC بازی قرار است Kingdom Hearts 3 ReMIND نام داشته باشد و همچنین یک سناریوی اضافی و کاملا جدید را در اختیار بازیکنان قرار دهد. همچنین بازیکنان قادر به دسترسی به Limit Episode و Secret Episode خواهند بود. هر دوی این قسمت ها همراه باس فایت های خود خواهند بود. همچنین صداپیشه های انگلیسی زبان نیز در اپیزود جدید حاضر خواهند بود و البته در آخر نیز باید بگوییم که این DLC کاملا رایگان است و در اختیار تمام بازیکنان قرار خواهد گرفت.

اگر به ماه فوریه و زمان انتشار این بازی برگردیم، می توانیم ببینیم که تولید کننده بازی از یک DLC بسیار حجیم و البته پولی خبر داده بود و به نظر می رسد که ReMIND آن چیزی نیست که او گفته باشد و احتمالا بسته های الحاقی دیگری نیز در راه انتشار باشند. جالب است که ببینیم چطور Kingdom Hearts 3 در ماه های مانده از 2019 پیشرفت خواهد کرد.

این بازی به تازگی مود Critical را دریافت کرده است و طرفداران سر سخت می توانند درجه حرفه ای بودن خود را بسنجد و ببینند که چند مرده حلاجند. همچنین می توان Kingdom Hearts 3 را از طریق هدست VR نیز تجربه کرد و دیگر چه چیزی از این بهتر؟ این بازی در حال حاضر روی کنسول های PS4 و Xbox One در دسترس است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.